luni, 31 iulie 2017

FRICA... OTRAVA LENTA....

ce macina AUTORITATEA STATULUI.Daca pana acum se vehicula,inclusiv de catre Prim Ministru angajarea a inca 20.000 de politisti,s-a pus batista pe tambal si se striga in cele 4 vanturi, de catre liderii sindicali din politie, marirea salariilor.Dramele prin care trecem NOI, cei care platima taxe si impozite de unde vin banii, si pentru SALARIILE LOR, suntem ABANDONATI.Nimeni,din Oficiali, nu pomerneste de NOI.Am cel mai clar caz,al meu, trait PE VIU.Inca cu peste o luna in urma ,faceam prima plangere vizand zgomotul infernal. al unei impovizatii de restaurant, peste drum de locuinta mea.Stau intr-un cartier, unde nu se poate construi, sau extinde.Din tot acest cartier eu si inca 2 vecini, am "indraznit" sa cerem Politiei sa-i readuca la ordine.Adica  sa ne redea LINISATEA.Vecinul,facand parte dintr-un grup minoritar, la nici 5 zile, a inceput si mai in forta,parca pentru a ne "pedepsi" pentru idrazneala.A venit iarasi patrula,scenariul reluandu-se.Am chemat la fata locului, Politista de proximitate,nu-i dau numele!Care TREBUIE sa stie tot ce misca, in arealul repartizat.Din discutie n-am retinut,decat fin de tot.temerea de a nu se COMPICA.Fata de O S care mi-a trantit tel in nas,fata de colegi care,cine stie cand poate avea nevoie,ce sa-i raporteze Comandantului, daca cel raportat are pila si.Inca nu s-a miscat nimic, la scrisoarea deschisa trimisa D.nei Carmen Dan.Reiterez rugamintea, de a umbla la RELATIILE si SIGURANTA POLITISTULUI, pentru ai asigura prestatia si activarea,pe baze solide, a "Afacerilor Interne" unde politistul care se implica,sa aiba inca un sprijin de baza!Pe scena politica, INCA domneste un calm APARENT.Miscarea de a comvoca Parlamentul, a fost si pentru a arata celor care-l contesta, cine e jupanul.Dar regruparea in surdina,specifica comunistilor,ne va aduce mari surprize. 

Niciun comentariu: