vineri, 7 iulie 2017

Atentie,"artistii" ies la drumul mare.

Nu, nu e vorba despre vreo trupa gen "Masca", ci de excroci in plina strada si plina zi.Dar sa derulez ce mi s-a intamplat ieri , 6 iulie.Am traversat B.dl Elisabeta, la Spicul si ma indreptam catre Cismigiu.Un tip bine imbracta ,cu o tona de muschi pe el, ma ia scurt"Intre Diverstisment si cultura ce ati al;ege? (asta e acostarea)Am ales Cultura".Tipul m-a invitat sa-l urmez, am intrat pe Brezoianu,am urcat 7 et,acolo un "casting" era in desfasurare."Regia"era pusa la punct, in cele mai mici amanunte.O dama tanara,aratoasa, nu stiu daca "devreme acasa" dat turuia ca,citez,este o Agentie de Presa interna si internationala,ca se face recrutari pentru publicitate,ca vom fi dusi si adusi de texi,ca putem,in functie de valoarea contractului de publicitate, sa luam in 2 ore si cate 250-300 lei, ca putem alege lejer programul de prestare,ca vom deveni o trupa care aplauda, pt 80 lei in aceste 2-3 ore PE LOC.Cum aveam experienta altor asemenea "facaturi", am aruncat o momeala,crezand ca e "pe bune" Dupa ce m-a lasat sa ma "fezandez"circa 10 min.a venit cu un formular, chipurile,care imi dadea siguranta de a fi cooptat.Dar cu mare dibacie,incerca sa ma determine sa-i inmanez 100 lei taxa de iscriere, deoarece Ag, nu-si platise impozitul pe acest an.Am spus ca nu mai am bani,i-am aratat cumparaturile,a inceput sa se targuie cu "nici 20-30 lei.Ca sa nu dau de banuit,am promis ca azi ma voi prezenta cu suta.Marturisesc ca antreul de 6/7 m era plin,3 "activisti"ii tineau de vorba pe solicitanti, pana se fezandau ceilalti.Am iersit si am constatat, cat de CREDULI sunt unii .Artistii in cauza, cred ca si-au umplut buzunarele.Am postat aceasta intamplare,poate unii vor trage concluzia!

Niciun comentariu: