luni, 24 iulie 2017

Drama lui "merge si asa"

Regasita in oribila agrersiune, savarsita asupra unui politist, ucis pe peronul garii Suceava.Un adevar pe care l-au "gestionat" TOATE guvenele postdecembriste  si care, a irupt.Faptul ca un criminal a dat un semnal infioarator,in care fiecare(pentru a cata oara) s-a simtit ABANDONAT,solidaritatea colegilor si a OAMENILOR adevarati,  fiind EFECTUL,la ADEVARATA CAUZA.Traiesc intr-o adevarata drama produsa,diabolic, de 2 politisti.Prin manipularea adevarului,inducand in eroare organele care ,TREBUIE sa ma apere,mi-a creiat o stare de furie impotriva acestor infractori care prin ascunderea ADEVARULUI,mi-a ruinat sanatatea,proprietatea si traiul zilnic..Deoarece acestia munceau itr-un COLECTIV.Colectiv care,pentru asi pastra POSTUL,veniturile FAMILIEI,din FRICA,nu se implica.Mai punem si golirea spitalelor si asezamintelor, unde cei fara discernamant, se manifesta in forta, in oras. dublati-o cu indiferenta si lasitatea celor din jur,si aveti un tablou apocaliptic.Cand nu poti sti ca zace, in cel de langa tine care urla,te provoaca si NIMENI, nu intervine.Si cei mai curajosi,care AR VREA sa faca CEVA, raman SINGURI, cu primejdia ca vreun scandalagiu sa fie drogat si... gata drama.Acest lucru e valabil si la sefi mici si din ce in ce mai mari.Daca Ministresa Carmen Dan, mi-a raspuns la drama mea, ca la radio Erevan, avem tabloul adevarat al lasarii fara aparare, a celor multi.Sunt convins ca D-Sa, n-are  cunostinta si tocmai cei care vor sa-si pastreze functia"nu se complica"Ministrii sunt trecatori...In acest sens,D-na Ministru TREBUIA sa se implice si sa-mi raspunda la intrebarea "ce masuri ati luat pentru ca, cele 600.000 de inf. sa nu ma aiba AN? Toate aceste eschive, au dus la distrugerea sloganului"siguranta si incredere".Ce siguranta si incredere pot EU,ca cetatean care,de o luna sesizez, ca vecinul meu,fara aprobari si-a deschis un restaurant,a construit o scena in curte,si de vineri pana Luni pe la orele 3-4,un cartier intreg e sub asediu si  tortura, cu "concerte" de peste 100db.Am facut nenumarate apeluri,au venit,au vorbit,la nici 10 min,circul, a inceput din nou.Cand i-am sesizat din nou polititului ,ca circul s-a reluat si un cartier intreg e sub tortura,doar m-a privit lung.Intregit cu latratul 20 de ore/zi a unui caine,ce garniseste circuul.Am apelat disperat 112.Au fost prompti,in timp ce O.S de la Circa 8 mi-a trantit tel in fata,cei de la 112,au trmis o patrula facand,dupa amendare,liniste.Care n-a durat decat o saptamana.Apoi,pt a ma "pedepsi" vecinul da drumul potaii, in rafale.Care sunt si mai enervante.Am relatat aceste  fapte, penrtu a va arata de unde a inceput si se accentueaza RUPTURA, dintre Org de ordine si CETATENI.Si conditiile in care DRAMELE se vor inmulti.Daca nu se umbla la CAUZA!!!

Niciun comentariu: