vineri, 23 august 2019

Inca o monstra....

de ura impotriva acelor martiri, care s-au sacrificat pentru LIBERTATE.Libertate inmteleasa de fiecare,dupa ureche.Sau si mai rau,DUPA INTERESE.E VORBA DESPRE Troita de la Piata Universitatii care,dupa ce a FOST VANDALIZATA CU URA, de ciracii-bisericosii_ ciumatei rosii Firea,dupa procesul pe care l-am intentat acesteia,batuta de Dumnezeu prin chinurile care nu INTELEGE de unde vin,cu aceiasi ura, a dispus ca acest perimetru sa fie ocolit, de stropirea cu apa, pentru a mentinme iarba verde.Cinismul cu care se urmareste STERGEREA DIN ISTORIE A ACESTOR MARTIRI si a REVOLUTIEI ADEVARATE,a fost demonstrat inca odata Marti 20 August 2019 cand,cu o mina de mare jurist si impartitor de dreptate,Presedintele Instantei, in fata careia am sustinut reabilitarea Partidului Revolutiei Crestin Democrat ,ditrus si desfintat in 1996 de Codrin Stefanescu,Adrian Stefanescu.Rudolf Smutzer,cei 2 col.din vechea securitate Stelea si Gheorghe,AV HRISTU SI UN OM AL STRAZII, OLARESCU, A DEVIAT PERSONALITATEA JURIDICA, PREIN INTERVENTIA CU CATE 3 MIULIOANE LA JUDECATOAREA VALERIA POPOV SI GREFIERA SEFA LIA,IMPIEDICAND INTRAREA IN ALEGERI A 1118 CANDIDATI ,la toate nivelurile(240 pt Cam D,124 pt Senat,restul la Consilii)M-a luiat scurt din prima.M-a intrebat DE CE am facut aceasta cderere de REVIZUIRE.Am raspuns ca Sentinta penala nr 81,data dupa 20 de ani,e BAZATA PE PROTOCOALELE BLESTEMATE SI CA A FOST DATA PE UN MOTIV-CAPCANA.De unde era sa stiu(si instanta nu mi-a precizat) ca adresa otravita de a cere si punctul de vedere a Procurorului DNA pe Bucxuresti si,DACA ACESTA NU-MI RASPUNDE IN 20 DE ZILE ,SA INSTINTEZ ACEST LUCRU INSTANTA.Bazandu-se pe NECUNOASTEREADE CATRE MINE(n-am pregatire juridica)A ACESTUI AMANUNT,iNSTANTA IMI RESPINGE, LA JUDECARE, CA TARDIVA,PLANGEREA FACUTA ,REPET ,CU 20 DE ANI IN URMA.nu s-a trecut la judedcarea pe fond, a revizuirii,ci prin procedura de a judeca admisibilitatea acestei cereri,ramane in pronuntare.AM DEPUS  COPIA(refacuta din arhiva noastra) DOSARULUI DE BAZA,nr 226/1996. ,,AM DEPUSD ALTE 27 DE acte noi,CARE IMI MENTINE CEREREA CONFORM LEGII,asteptam verdictl pe care il vom posta imediat.Pana atunci o intrebare,cati ne vor sprijinI in refacerea TROITEI?

Niciun comentariu: