luni, 12 august 2019

Jalnice jigodii...

a produs "marele miting al diasporei" ce a vrut sa fie, o comemorare a evenimentelor tragice(manipulate) ce au avut loc atunci.Nu stiu cum il chema pe organizator,dar fiind vechi mitimgist,am inteles DE CE au fost atat de PUTINI.Trebuie sa recunosc, ca "organele"pentru a nu mai REPETA grersala de anul trecut,au facut TOTUL,punand iN miscare TOATA masinaria, cu care lucreaza de 75 de ani,LA CONTROLAREA MULTIMII.Si carea au fost la limita presiuniiSi anume.Au pus in miscare "svonerii si raspandacii" care au "influentat" optiunile celor care ar fi DORIT, sa fie prezenti in PIata Victoriei.Si sunt cohorte ce "supravegheaza"si afara pe cei plecati.O alta cauza a fost convingerea concreta, ca totul e o harmalaie, BINE STRUCTURATA, PT A IMPIEDICA, aceasta manifestare.Si inca una,ORGOLIILE celor care s-au 'IVARTIT ' pe langa organizator.Am fost in Piata si ca ziarist, l-am contactat pe organiozator, rugandu-l sa-mi spuna 2 cuvinte, privind CERINTELE acestei adunari.S-a tot plimbat,am asteptat,dar nu fara folos.Fiind lanaga scena, am vazut aparand CEL MAI HULIT si conspirat impostor, T.Maries.Apoi alti trepadusi(ceausescu,,cei de la rezist,etc)capac punand un tanra de 15 ani, care a inceput sa ne dea ;lectii cum trebuie inceputa O NOUA Revolutiei.Si au inceput CERTURILE.A inceputr sa se dea in vileag, P[OLITIZAREA acestei manifestari.Majoritatatii Romanilol, le e SCARBA, de aceste "golanii",vin vad si PLEACA.L-AM INTREBAT PE ORGANIZATOR, CE MASURI A LUIAT CA SA NU SE FACA DE RAS, DAND MICROFONUL ORICUI.N-A STIUT SA-MI RASPUNDA SI CRED CA ASTA, L-A DETERMINAT SA NU VINA SA STAM, DE VORBA.O informatie care pune in lumina manipularii, este ca SCENA a fost montata cu "ajutorul" impostorului Maries,exact  c  cum aprocedat si la mitingul dedicat "dramei Colectiv"Acestea sunt numai CATEVA CAUZE ale esecului rasunator,DATATOR DE SPERANTE ciumatilor rosii.Dar ISTORIA e necrutatorae si tot la groapa istoriei, EI ajumng!Doamne ajuta!Iata cateva istantanee in care impostorul M.agita spiritele.

Niciun comentariu: