joi, 1 august 2019

NAVALA SECATURILOR....

a inceput fulgerator ieri,cu o secatura de mare calibru, in persoana "avocatei tepare",CIULIFICA DANIELA, DE CARE AM MAI FACUT VORBIRE IN ACEST SPATIU,CU PUTIN TIMP IN URMA.ACEASTA STA IN HOLUL "JUNIOR",UNDE FUNCTIONEAZA MAI MULTE I, NSTANTE,studiaza atent "clientii" si cu ochi "de epert",ii jupoaie.In acest spatiu, am publiucat foto cu un om fara ambele gambe,care o asteapta sa-i restituie 2500 lei,luati cu japca,fiind singur si cu o pensie de 650 lei.Se pare ca publicarea ADEVARULUI,  a "deranjat-o"enorm din aceasta "activitate"pe care ulterior,jandarmii, mi-au confirmat ca o cunosc "prea bine"dar n-au cei face.Am intrat in hol,am dat cu ochii de ea,am scos camera,s-a repezit las mine ca o racheta,gata sa-mi farme camera,si a inceput sa "urle"ca sunt un fals Revolutionar,ca i-am facut viata un iad,ca o urmaresc zi de zi,clipa de clipa...Tot torentul acesta de invective nefondate,gata gata sa ma si planuiasca,a sfarsit prin venirea a 2 jandarmi, ce fac serviciul la intrareain cladire,a cerut sa ne legitimam,eu m-am executat imediat, aratand ,pentru orice  situatie,ecusonul de ziarist,aceasta REFUZAND si jignind Jandarmii, care procedau cum cere legea.Disperata ca o sa public foto si isi va pierde alti "clienti", pe care sa-i insele,a inceput sa jigeasca toate cadrele,5 la nr,care incercau sa stinga si sa readuca la normal aceasta situatie.Uaau,parca o luase dracii in primire,a refuzat,a imbrancit un jamdarm,a continuat sa tipe si sa se agite,REFUZAND, in continuare, sa prezinte actul de identitate.Cu toate amenintarile"o sa va art cine sunt eu"jandarmii,cu tact si profesinalism,I-AU APLICAT O AMENDFA  BABANA,I-AU RECOMANDAT, sa pastreze linistea in interiorul unei Insttitutii.A luat ianrasi foc Ca sa-si ostoiasca "durerea amenzii"a plecat furioasa, anuntand,in dreapta si stanga,citez"ca o terorizez,ca nu mai are siguranta nici la domiciliul,unde o agresez,etc,etc.O intrebare, ca o ghilotina, a unuia dintre jandarmi"daca spuneti ca va terorizeaza si la domiciliu,DE CE N-ATI CHEMAT POLITIA, CA SA AVETI O DOVADA?"Dandu-si seama ca a devenit ridicola,a lasat aceasta intrebare fara raspuns, intruicat ii cunosc adresa, DE CARE NU M-AM FOLOSIT,din momentul; cand am primit lucrarea PRIN POSTA si dupa aventura descrisa acolo, unde am postat foto, cu acel infirm ,astepatnd-o in carje sa-i restituie bani luatui cu japca.O alta secatura,de care fac vorbire,in continuare,CU GREATA INSUPORTABILA,este cea a "Unchiului"cumpanasu,care,cu un cinism rar intalnit,care nici nu a apucat sa faca turul TV-urilor, prezentandul ca pe un "indurerat"ca acesta, s-a dat in VILEAG,ANUNTANDU-SI CANDIDATURA LA ALEGERILE PREZIDENTILE.Doamne cat trebuie sa mai coborm, unii dintre noi?

Niciun comentariu: