sâmbătă, 31 august 2019

Teroare dezlantuita....

Nu-mi imagiuam ca,la inceperea campaniei electorale pt.Presedintie,NULITATILE vor veni grmada,parca ar fi alegeri pt Presedinte de bloc.Si multi dintre candidati NICI aceasta cerinta n-ar depasi-o.Te uiti cu groaza si compatimire cat de  fezandat a fost electoratul.Semnul excelernt ca aceasta credinta a fost dinamitata de votul de la Europ.ACEASTA E BAZA de la care am deschis confruntarea cu ciumatii rosii.Fie ca e sforarul Mircea Decaconu,fie ca e Ciolos,etc etc, se inghesuie.Dar,credinciosi idealurilor noastre,a faptului ca in 90, au venit intr-un suflet niste ADEVARATI ROMANI,denota ca glasul pamantului e chinuitor cand esti departe.In acest sens,Partidul Revolutiei a hotarat sa lanseze candidatura,CE IN TIMP,POATE FI BENEFICA.MARELE NOSTRU ROMAN, CARE A REVENIT IMEDIAT IN ARA,BOGAT SI ADMIRAT CARUIA DRAGOSTEA DE TARA II OFEREA,PE LANGA AVEREA IMPRESIONANTA,OCAZIA DE A FACE CEVA PT EA.Cunoasteti cum propaganda comunista CIUMATII ROSII DE AZI) la etichetat.In Duminica Orbului (nostalgici l-au votat cu 87%,vanzandu-si urmasii) CA N-A MANCAT SALAM CU SOIA,MARTEA SI JOIA.Si a prins, pentru inca 30 de ani.Acum.cand alegerile care urmeaza, poate fi totul sau VOM FI RISIPITI PRIN LUME.ROMANI TREZITI-VA.NOI,am propus ca din partea Partidului nostru pe Ateta Sa POrintul NBICOLAE RATIU!De ce asa de tarziu?Pentru CENZURA care imi supravegheaza calculatorul, m-a BLOCAT.De 4 luni am facut toate diligemtele posibile,mi s-a imnscenat ca am luat legetura cu Secretra Atetei Sale,dar n-au muscat momela.T E R O A R E A,DESI CAMPAIA ELECTORALA E IN TOI,ASUPREA MEA,CA INTIMIDARE,AM PRIMIT 5 CONTROALE.Pe care,ca ziarist cu 30 de ani experinmta in Parlament,le-am dersfintat si am pastrat ca probe pentru judecata la Tribunal.URAM CANDIDATULUI NOSRU,DIN TOATA INIMA,VICTORIE TOTALA.Semnaturile ,daca primi acceptul nu va fi o problemaNIHIL SINE DEO!!!

Niciun comentariu: