vineri, 20 septembrie 2019

Adevarul prezent..

asa cum vi l-am promis.Incep cu rugamintea ca, cei care simt Romaneste,care tin cu dreptatea, sa ne vin in ajutor,prin solidaritate,imediat.Pentru ca am facut tot ce e omeneste posibil,sa lupt pentru libertate,dreptate si DEMNITATE.Am suportat in acesti 30 de ani, cele mai abjecte,mai cumplite si mai dure, incalcari ale celor mai intime drepturi, ale omului.De data aceasta, sunt tinta unor cumplite inscenari si provocari, datorita faptului ca am indraznit, sa depun o candidatura,legala,a unui adevrat Patriot al Romaniei,cel care  facut sacrificii extraordinare pt a salva Romania.Va ramane pururi un MARE EROU AL POPORULUI ROMAN,ION RATIU!AM CONSTATAT CA NE-AM INTORS INAPOI CU 30 DE ANI, CAND SE SCANDA, DE CATRE CEI INDOBITOCITI DE DICTATURA,RATIU ,N-A MANCAT CA NOI,SALAM CU SOIA,MARTEA SI JOIA!N-am crezut ca represaliile vor fi naprasnice.De la spargerea contului blogului, unde public ziarul, pana la un potop de cntroale, in dispretul oricarei legi.Avand in vedere, ca in acest timp, n-am abandonat credinta ca TREBUIE sa ramanem Romani,IATA CA TEROAREA CE S-A ABATUT ASUPRA MEA SI A COLABORATORILOR MEI, A DEVENIT INSUPORTABILA.TOATE PLANGERILE MELE, PENTRU A MA APARA, ORICE CONTACT,fie prin posta,fie prin fb sau MSJ, sunt BLOCATE sau distruse.Ajungand ,medical,la o situatie tragica,FAC APEL LA ADEVARATII ROMANI SI REVOLUTIONARI ADEVARATI, SA VINA ALATURI,SOLIDARIUZANDU-SE  CU NOI,PENTRU A DEMASCA TEROAREA, IMPOTRIVA ADEVARATEI OPOZITII.AVEM PROBE !Toate actiunile legale de a ne apara,legal, SUNT FIE CLASATE,FIE LASATE IN NELUCRARE.AVEM PROBE care va va ingrozi.Cer Romanilor adevarati sa ma sprijine, pentru a participa normal, la campania electorala.De a fi scutit, de atea provocari marsave, fiind si cu sanatatea grav afectata.Noi uu vom abamdona lupta noastra si idealurile Pietii Universitatii, care si-au dovedit nesitatea implementarii lor, in acesti 30 de ani.Gesturile de solidaritate, va scadea atacurile asupra noastra.Noi vom continua, sa ne aparam legal, desi NICI O PLANGERE NU ESTE ANCHETATA,aqsa cum am mai afirmat.Ce dovada mai puternica, decat acesta prigonire?Solidarizarea cu noi ne va da certitudinea ca NU SUNTEM SINGURI!Cu Dumnezeu inainte!

Niciun comentariu: