joi, 26 septembrie 2019

Durere ...continuare

Mi-am purtat crucea p;ana la capat si pot sa afirm cu toata raspunderea, ca SANATATAEA, e facuta ..dupa ureche.Cu toate maririle.. situatia e si mai DIRECTA.Te obliga,disperat fiind si potopit de dureri,sa accepti si marlania intalnita la Spit Sf Ioan,cand cu dureri cumplite m-am adressat unei persoane din cele 8 care stateau in jurul mesei din cabvinet si care au sarit ca arsi, cand am avut "- öbraznicia- sa ingan, ca ma prabusesc.Si era vorfba de o simpla in locuire, a sondei Am fost pus la respect cu un..ASTEPTATI...refren extrem de uzual, in cele 7 ore(de la ora 2 la 9)pentru inlocuirea acesteia.Operatie ce a durat 2 min.Deci sa fii lasat in ASTEPTARE 3 ore pt 2 min,durerile atroce,atmosfera apasatoare.toate concura la distrugerea psihologica a pacientului.Dincolo de aceasta dezorganizare, bine organizata pe profit,mai subliniez un fapt care mi se pare de o importanta deosebita pentru viitoari pacienti.Faptul ca,oricat ar fI de priceput un medic,oricata silinta si-ar da,se scapa din vedere un lucru ESENTIAL ,NU SE CORELEAZA RECOMANDARILE DE TRATAMENT, CU PRECIZARILE UNUI DR. NUTRITIONIST!Degeaba esti constincios si faci cura recomandata, daca HRANA nu ti-e indicata.Ba din contra,nestinta aceasta, duce chiar la DIMINUAREA tratamentului.Deci recomand,ca la TROATE  sectiile,odata cu inmanarea medicatiei sa se inmaneze si foaia cu recomandari de hranire.Altfel actul mecical isi reduce EFECTUL pana la contrariu.Si revin,dupa alte recomandari, dupa ce mi s-a schimbat sonda,am vrut sa fac un control _ca tot eram acolo-Mai strabat niste coridoare,ajung la policlinica spit.acolo sunt luat in primire,desi i-am explicat Dr situiatia -ca am venit la ora 2,00,ca .. si ca,la comsult am cerut schimbarea si sa raman in continmuare, la consult.Dupa slte 5 ore de asteptare,intreband din om in om ,.,am ajuns la Policlinica.Acolo,Med. de serviciu,mi-a recomandat, cu voce calma, ca trebuie SA MA PROGRAMEZ!!!Trageti si voi concluzia dacaa ACESTIA SE MAI FAC BINE....

Niciun comentariu: