miercuri, 25 septembrie 2019

Durere ucigatoare...

acun La varsta 3-a.Am fost nevoit sa merg, la Spit."Panduri,indrumat fiind de la Doctorul de familie.Ce a putut iregistra ochii si inima,e ceva cumplit.Nu E senzatia pe care o da amplasarea acestuia, ci a DUREII nespuse,nerostite dar consumata in tacere.Am fost nevoit,asteptand 6 ore sa intru la consultatie,sa constat CA NIMIC NU S-A SCHIMBAT,chiar si dupa marirea salariilor,promovata in delir de ciumatii rosii.TOTUL E CA INAINTE,ba chiar e mai "subtire aceiasi practica de a lua,de a da mai departe,de a intra si accesa cabinetul la care cotizezi.Am vazut oameni cre abia mai suflau,nevoiti sa astepte ,ORE IMNTREGI,dupa "cunostinte.Aceiasi regula de 50 de ani,guverneaza in continuare.Eu am asteptat 6 ore pentru a fi primit la un consult.Am fost respins sec,aduceti-mi trimiterea.De acord, dar cand il rog sa ma consulte,Dr imi replica sec,vad ca esti asigurat,dar trebuie trimitere.O aduc maine,consultati-ma dupa 6 ore....nu avem ce discuta.Doamne,aveam bolnavi care isi consumau durerea in scancete decente,care se uitau dureros d e omeneste cum femeia robusta(am aflat ca e femeie de seiciu)e un virtuoz dispecer.Privire exersata,un semn discret,luatul fisei din mana,introducerea in cabinet ;a Dr "care trebuie,e facuta "profesional,vadind o practica indelungata.Mi-a venit in minte "|actiunile Miistrului Sanatatii care,a incercat sa "dreaga busuiocul.Credeti ca EA nu stia, ca se ia spaga mai dihai ca inainte de marirea consistenta a salariilor>?Credem ca e o simpla frectie la u picior de l;emn toata sbaterea(aparenta) a ministresei PSD eu fiind convins ca stie, ca tov,zburda in äcumulari.Si te intrebi cu revolta,OARE ASTA AM DORIT LA REVOLUTIE?TACEREA DUREROASA DE ACUM SA FIE OARE RESEMNAREA?Nenorocirea e ca dupa tot acest uragan de NEDREPTATE TE INTREB,OARE CAT VA MAI DURA?

Niciun comentariu: