duminică, 29 septembrie 2019

Asta nu e persecutie politica?

Din aceasta persecutie, o sa relatez una, care n-are tangenta cu politica,ci cu BUNUL SIMT!In anul 2018,avand in vedere marea sarbatoare  a Romaniei si Romanilor, Centenarul Marii Uniri,,in sedinta de Comitet Executiv,am hotarat sa acordam cele 10 MEDALII, privind acest maret eveniment, unor PERSONALIATATI, care se regasesc,in viziunea noastra, printre cei mai merituuosi.Astfel primul care a primit aceasta.  a fost Bravul General MIRCIA CHELARU.ORICAT L-AU BLAMAT CIUMATII ROSII.Caruia i-a fost inmanata.Urma ca urmatoarea medalie, sa fie acordata Ambasadorului S.U.A la Bucuresti, Excelenta Sa Hans Klemm.Fiind in spitalizare ca urmare a gazarii din 10 August CU GAZE DE LUPTA(AM PROBE INCENDIARE)am considerat sa expediez o scrisoare cu rugamintea, ca delegatia noastra, sa fie primita de Ex Sa.Am astepta 3 luni si mi se remite formularul, care se inapoiaza, din care am constatat ca, scrisoarea a fost DEPUSA, in data de 9 Mai 2019,DIN CARTARE,a pleecat pe 17  MAI(??????) si nici un raspuns, de la Ambasada.Nu credem ca Biroul Ambasadei ne-ar fi ingnorat.Am depus recent,afland ca activitatea Ex.Sale, va lua sfarsit in Romania,am mers personal, cu imnca 2 membri, la Ambasada,am depus o noua cerere, de a ne primi pentru a inmana Medalia atribuita,am fost primiti de un ofiter,i-am  explicat motivul vizitei noastre si ca dorim sa inmanam, cererea de primire a Delegatiei pentru a inmana Medalia  si Diploma .Am fost asigurati,cu o mare bunavointa, ca scisoarea va ajunge, la Ex.Sa.La rugamintea mea, de a ne da un inscris, ca am depus aceasta cerere, ne-a comunicat ca aici nu este birou de inregistrare ,dar sa avem toata increderea, ca vom fi anuntati.Desi au trecut 8 zile,nici o miscare, ceea ce denota ca si aceasta cerere ;legala si normala, a fost IMPIEDICATA sa ajunmga la un AMBASAADOR.Aceasta e TEROAREA dezlantuita asupra mea si a colaboratorilor mei.Poate ca,prin aceasta postare ii voi putea sensibiliza pe marii nostri Aliata, sa ne asculte.Nu putem renuta, deoarece in fata inmtregului Comitet a fost scisa destinatioa acestei decoratii.Voi posta si fotografia ,trimiterii pt proba.Asa ne desfasuram noi,opozitia curata dar obligata sa fie tacuta, prin teroare.Sper,ca ziarist,sa fac DOVADA, ca oricine nu se aliiaza VECHILOR,asa pateste!

Niciun comentariu: