miercuri, 13 noiembrie 2019

La Spitalul Militar....

La pomul laudat.... spune o zicala populara.Disperat,dupa ce am trecut pe la 12 spitale si anexe, sa-mi fac  analizele,ordonate(pt a scapa de mine)Med de Familie mi-a recomandat si Spitalul Militar, care are sectie de Urologie.Indreptandu-ma catre el,in minte imi revenea "sa fii corect ca un militar!Discrerpanta e uriasa.Ordinea se vede, din atentia acordata fiecaruia,fata de alte spitale, unde nici nu esti luat in seama!Dar sa nu anticipez.Am coborat din 85 la statia din apropiere.La imntrare am fost indrumat pe  o carare,pana la capat la Biserica,fac dreapta si in fundal, este sectia cautata.N-am chinuit ingrozitor, intrucat la 50 m ,trebuia sa fac pauza.La capat ,dupa aproape 2 km,a trebuit sa astept pana la terminarea trimiterior, stransew inainmte de ora 07,00.La ora 12,00 cand mi-a venit randul,Am fost anuntat sa merg inapoi, la policlinica,sa-mi fac programare.Dupa chinurile indurate in aceste 4 luni si jumatate,eram fericit.Fericirea n-a durat decat o clipa,glasul zglobiu al sorei a pronutat sec.Vii pe 28 la imnternare.Situatia a deveenit dramatica.Cu sonda neschimbata de 2 luni,cu trmiterea de la unul la altul,obsesiv fiind trimis la CEL CARE A PUS SONDA PRIMU,(care a plecat din sistem).,am trecut si trec prin niste chinuri de nedescris.Anm incercat, sa cer ajutoru;l Dr de Fam,sa vorbeasca el personal, cu cineva sa-mi schimbe sonda care ,din moment in moment,putea sa-mi infecteze tot organismul.Degeaba,sora Gabi si Dr Valcu Valerica m-au refuzat aproape vehement.In aceasta situatie,am crezut de cuvinta, sa merg la farmacie SA CUMPAR eu sonda trebuicioasa si sa nu mai am, motiv de respimgere, la Spit Coltea.N-am gasit!La 10 Farmacii.Sfarsit, am hotarat sa ma las in voia celui de sus.Prietenii,colegii,fiul meu Doru erau revoltati.Abia acum am INTELES CE DRAMA E SANATATEA.Principala concluzie, SANATATEA E LA PAMANT ! Am vazut-o, si simtit-o, in cele mai adanci fibre ale oirganismului.Am observat un fenomen, care m-a ingrozit.FENOMENUL SCAPA CINE POATE 'Desi a fost omniprezent in acesti peste 70 de ani de comunism,abia acum isi arata grozavia.Si cine a adus acest sistem medical la acest stadiu distructiv si neomanesc?Asa cum strigam in 90,Iliscu nu fi trist,Tara merge inainte,prin partidul comunist(psd) Si iata DE CE E NECESAR SA SCOATEM DIN VIATA PUBLICA ACEASTA RAMASITA OTRAVITOARE,CU ATA MAI PERICULOASA,.

Niciun comentariu: