sâmbătă, 9 noiembrie 2019

N-am suferit degeaba...

Dragi vizitatori ai acestui spatiu,eu am fost obligat, de evolutia sanatatii mele, sa nu mai postez.De 4 luni si jumatate, indur o suferinta ingrozitoare.Dupa cele 3 internari, in spitale(pe prima o gaiti pe blog) a urmat un soc cumplit,neprevazut,neasteptat, dar distrugator.Asta e o noua consecimnta a gazarii, cu gaze de lupta, in 10 August 2018, in Piata Victoriei.(doc. medicale dovedesc faptul)Am sa relatez pe larg, climatul neomenesc,destabilizator,distrugator si DISPERAT, asupa celor care APELEAZA,dupa o munca de o viata, la ASISTENTA SANIATARA.Am sa relatez pe viu, tot ce mi s-a intamplat, ca o consecimnta, ca m-am aflat,ca ziarist,in punctul fierbinte,in Piata Victoriei ,orele 12,oo-17,00.Stiind din experienta,dupa semnalele primite ca va urma o mare provocare),m-am plasat in apropierea punctului, unde urma sa se dea ATACUL(provocarea de care am fost pus in garda)Am fost atacati, de o grupa de jandarme,am simntit mirosul gazelor de lupta,am cazut jos,m-am trezit dupa 2 ore, rezimat de un zid(restul l-am relatat atunci)Nu credeam ca fenoenul, de NESIMTIRE,de scapa cine poate si interventia personalului medical(cu mici exceptii) va fi ata de SELECTIV si MECANIC.Sa fi suferind,sa stai 6 ore si jumatate(Spit Parhon) si sa ti se spuna sa vii a doua zi cu bil;et de la Medicul de familie,e cumplit.Te uiti la viermuiala celor care ateapta(marea masa) la cei care, prin semne discrete si "ïntalniri"intamplatoare,"acesta e ADEVARUL, din salile de asteptare,verificate de minme,de nevoie,In toate asezaminteler Medicale vizitate ,la ""Ïndrumarea cadrelor medicael.Am spus indrumarea intrucat aceasta mi-a scos in evidenta o ALTA fateta a MUNCII din spitale.Aceea de PASARE  A RASPU8NDERII.Siin aceasta suitauatie,cand dupa ani de munca,.observi CA NU MAI PREZINTI IMNTERES ij aceasta situatie.Eu nu cred ca ,dupa instalartea Guvernului Orban,aceste lucruri nu se vor diminua pana la DISPARITIA LOR.Pentru ca ORICE OM are DREPTUL LA VIATA, la RESPECT(va urma).

Niciun comentariu: