duminică, 10 noiembrie 2019

N-am suferit ...2

Continui postarea cu desfasurarea ,in continuare,a cumplitei drame ce continua de peste 4 luni.Am fost la Spit Sf Ion,acolo,dupa 4 ore de asteptare,avand dureri insuportabile,o Asistenta s-a milostivit de chinurile mele,m-a urcat pe pat,mi-a desfacut putin furtunul de la sonda,a inundat patul cu cativa litri de urina,a inceput sa-mi arunce dojeni aspre, ca DE CE am venit aici.M-a intrebat CINE MI-A PUS SONDA,I-AM SPUS CA FIIND IN ACEIASI SITUATIE DEOSEBITA,UN TANAR MEDIC DE LA sP "COLTEA M-A AJUTAT SA MA LINISTASC.CUM A AUZIT,MI-A CUPLAT DIN NOU FURTUNUL DE LA SONDA,(FARA SA MI-O SCHIMBE CUM CERE TRATAMENTUL)A TIPAT SA MA SCOL SI SA MERG la acel dr. CARE MI-A PUS SONDA,SA MI-O SCHIMBE.(Sp Coltea).Am plecat turbat de furie si durere.A doua zi am ajuns la Sip "Panduri.Aici stiti ce am patit.Am mers dimn nou la med de Fam, care m-a tri mis la Spit de Nefrologie.Marturisesc ca habar n-aveam cu ce se manaca.O cladure mare,3 oameni in ea,obligatoriu SA ASTEPT.Dupa cca o ora,mi s-a nfacut consultul,apoi la Med de Fam,care m-a indrumat spre Spit. Sf Ion.Aici ,eu,care la 50m de m,trebuia sa fac o pauza,am fost nevoiot ssa "strabat circa 2 km,apoi sa urc si sa strabat un culoar in forma de U ce nu se mai sfarsea,mi s-a spus sa astept venirea Dr.Dupa alte 2 ore, am fost anuntati sa urcam la et 2,am asteptat si acolo cca iora,am fost anuntati sa coboram la cam 15,,cand sa intru am fost instintat, sa vin a doua zi, imtrucat Dr intrase in operatieAm plercat hotarat sa merg la alt spital.O alta lovituira a venit de la 4 taximetristi ca,simtind mirosul de urina,mi-a dat bagajul jos.Degeaba am protestat(fraierii,habar n-aveau ca i-am inregistyrat si dupa ce termin cosmarul.ii voi face sa plateasca scump, im fata Legii.Am ajuns la Spit "Colentina.La ora 9,00.Am anuntat la Triere, ca il caut pe Dr Andrei,s-a prezentat altul in locul sau,mi-a spus sa astept,am asteptat 4 ore.Eu il vedem ,cand se deschidea usa,ca e inauntru la triere,dar am asteptat.Dupa alte 2 ore,vine si imi spune"de la onbraz"sa vini nternarea pe 21 Noe.Aici mi-a inmcoltit imntrebarea,NU CUMVA ASTA E O PERSECUTIE BINE ORCHESTARTA?(VA URMA)

Niciun comentariu: