luni, 18 noiembrie 2019

CONC LUZII....

Am descris, in postarile anterioare, doar crmpee, din suferinta, ce mi-a fost PROVOCATA de 2 factori:1 Lenea ancestrala, a unor participanti la actul medica,promovata de comunism, dublata de FUGA DE RASPUNDERE  si 2 tot din comunism ,blestematul MERGE SI ASA.Dumnezeule,am fost in pieliea unui ins care a muncit 54 de ani,a crezut in munca lui,apoi se trezeste unul din milioanele de oropsiti, care au nevoie, de asistenta medicala, n-au P.C.R(pile,cunostinte,relatii)Ori in situatia mea disperata,daca nu aveai antrenament sa REZISTI,...Ca sa nu mai amintesc,ca mai mult de jumatate, din pesonalul medical procedeaza, ca mai sus,cealata,careia trebuie sa-i aducem intregul nostru prinos de recunostinta, FRAC SI MUNCA CELOR CARE ALEARGA NUMAI DUPA AVANTAJE.Chiar daca lefurile s-au dublat!Otrava rezolvarii unei sitiatii, musai cu pesches,a intrat in cromozomii multora si va vfi greu de anihilat.Trec peste faptul ca am ,ca ziarist ,materiale care ar reduce la tacere si oprobiu public(pt ca afara nu pot fi dati cu una cu doua) aceasta agresiune indirecta in locul unei asistente, pentru care incaseaza salariul.Te izbesti de aceiasi "smecherie"de a te plimba,de a amana,de a "dovedi CA NU SE POATE.Am sa dau doar 2 ex.1 Am cerut de 5 luni cum am mai spus, sa mi se schimbe,cum era NORMAL,sonda, la fiecare 15 zile.Am gasit niste tineri medici entuziasti(care intre timp au plecat afara) si in aceste 5 luni mi-a fost schimbata de 4 ori ceilati medici, carora m-am adresat,am scris cum sau derobat.In loc de o sonda care putea fi schgimbata in 2 minute,(si cost 6 lei)am fost ïndrumat sa folosesc pampersi,(care,face-ti socoteala, cat m-au costat in cele apropae 3 luni)Si ca sa vedeti cat de monstruoasa si idoata este aceasta indrumarea"",pampersi NU POTE retine 2-2,5 litri de urina", cat elimina un bolnav.CINSTE CELOR CARE MI-AU DATA ACEASTA ÏDIUCATIE.Ca sa inchei,atrag atentia", in modul cel ami serios,dupa suferintele indurate,ca medicii, ,indiferent de specialitatea pe care o slujesc,sa ATASEZE,LA IESIREA DIN SPITAL,RECOMANDARILE NUTRITIONISTULUI,PT FIECARE CAZ SI BOALA,deoarece majoritatea, manaca dupa ureche si se pot imbolnavi din nou,daca nu respecta dieta alimentara cu sfitenie.Aceasta,daca respecta  si daca urmeaza sfaturile nutritionistului,boasla e eradicata.Daca te alimentezi "dupa urevhe....Un singur lucru regret,ca nu pot sa fac  public numele, acelor medici tineri care,sfidand incremenirea in rele ale celor varstnici,m-au ajutat enorm CINSTE LOR!

Niciun comentariu: