vineri, 6 decembrie 2019

Revenirea....

dupa o suferinta ingrozitoare, datorita mai multor factori, pe care ii voi dezvalui in instanta,la Triubunalul sectorului 2,in 12 Dec.ora 8,30.Pentra ca ce mi s-a intamplat, in timp ce eram pe masa de operatie la Spit Colentina,ce mi s-a intamplat, dupa externare,daca n-asi fi avut suportul benefic, al camarazilor,(putini care au mai ramas)asi fi fost terminat.Sa explic.Dupa periplul de mai sus,a venit verdictul implacabil,acela de a fi operat.Despre chinurile insuportabile,despre viata din spital am sa amintesc alta data.Deoarece eu eram in mijlociul acestor suferinte,iar mafia retrocedarilor,prin numitul Robert Malskewici, puneau la punct, ultimele detalii de distrugere, a subsemnatului.Adica prin inducerea in eroare a executorului judecatoresc,prin alte ticalosii, pe care le-am strans, pentru na le folosi la judecata din 12 Dec,acesta e motivul ca nu le dau publicitatii,Un individ pe care nu l-a, vazut niciodata,a fost intriodus de acest samsar .in sediul Partidului Revolutiei.al Asociatiei Revolutionarilor 21 Decembrie Piata Universaitatii si a ziarului nostru Mesager,FARA CA NIMENI DIN CONDUCERE ,sa fie anuntat si chemat la fata locului.violamndu-mi si proirpietatea mea,a intrat la et 1,mi-a aruncat toate lucrurile in hol,instalandu-se prin aceste incalcari ale legii, in sediul nosttru ,dupa 30 de ani.Dovezile pe care le voi prezenta la proces, vor fi esentiale,dar cine imi va putea plati chinurile suplimentare si destabilizatoare, post operatie?Chinurile cand ai proba ca,pentru cei care ai luptat 30 de ani, ca sa-si recapete drepturile confiscate de comunisti,ca recompensa ,te arunca in strada.E cel mai dureros sentiment, care ma incearca si o intrebare ma macina, clipa de cliupa.Oare merita suferintele si lupa pe care am dus-o in acesti 30 de ani? Care mi-au lasat urme de nesters, in viata mea?Oare a meritat sa fiu torturat 37 de ore ,cand am fost aresta in 24 Aprilie 90 ,IN PIATA UNIVERSITATII, DUPA 53 DE ZILE DE PROTEST,la circa 10 politie?A meritat sa suport alte 5 tentative de omor, neanchetate?Oare,fiind in Piata Victoriei,in dubla calitate,de cetatean menifestant si ziarist care,pe surse, a aflat de provocarea ce se pregatea, pentru a pedepsi Diaspora?Am relatat acest eisod,vreau sa mai adaug, ca toate acestea, au fost urmarite,moinitorizate si puse la baza DISTRUGERIIU MELE FIZICE pentru urmatoarele atitudini(va continua)

Niciun comentariu: