joi, 19 decembrie 2019

Continuare...

Externat din spital,am avut si am parte, de cele mai crancene atacuri,In ficare zi,in jurul orelor 21,mi se intrerupe en,el.Si cum ma incalzesc electric,puneti-va in locul meu,dupa suferintele din spital,sa vii acasa,si sa te rogi, sa suni fiul, sa se roage si el si sa primesti en,el dupa 2 ore,,Inchipuiti-va ce am suferit,Si asta in fiecare seara.Nu pot sa anunt politia,intrucat le-am facut plangere penala, pentru favorizarea, celor care mi-au spart casa.E un cumul de complicitati,incat intri la disperare.Apoi,apa ,oprita, tot de ei,pentru a ma chinui,desi contractul de furnizare si a en,el cat si al apei, e pe numele meu,cel care le plateste, luna de luna,fiind cu platile la zi.Am constatat ca,fiind adusi sa faca niste lucrari,un rrom si cei din jurul sau,au luat tot ce le-a poftit naravu.Aceasta e adevarat miza.Desi executarea s-a facut prin inducereqa in eroare a Executorului Judecatoresc.Prin complicitatea unui functionar de la AFI,cum am mai precizat.Traesc sub teroare,org,in drept ma plimba,sanatatea mi se vatama, pe zi ce tece, in loc sa ma refac.TOTUL DIN LACOMIA ACESTUI INS, CE VREA SA NE ALUNGE DIN ACEST IMOBIL PENTRU AL RENOVA SI INCHIRIA CU 10-12.000 EUROdESI I-AM TRIMIS NOTA DE PLATA PENTRU TOATE REPARATIILE FACUTE IN ACESTI ANI,IN VALOARE DE 112.000.SI 187.000 DOLARI,REPARATII SI IMBUNATATIRI FACUTE DIN COTIZATIILE MEMBRILOR,EL A PREFERAT ATACURILE MISELESI,STIIND CA ARE COMPLICI, CARE-L AJUATA.Asa a cazut prada furiei si vecinul meu, Petrovici Florin care,desi a castigat procesul,a fost amenintat ca va intra cu forta, de acest Ins.Eu cred ca se vor mai gasi OAMENI, care ne va ajuta sa punem ADEVARUL, la locul cuvenit.Asteptam sa va solidarizati cu noi si va invit, in str.Olari nr 9,sector 2 sa va comvingeti cu ochii vostri, de aceasta infam agresiune,care poate fi extinsa,daca nu luam atitudine,la scara mare.Eu va astept, cu sperabta ca LUPTA NU S-A SFARSIT!

Niciun comentariu: