luni, 9 decembrie 2019

Tot ciumatii rosii...

Infranti pe toate fronturile,ascutindu-si cutitele pt congres,acestia au mai dat in vileag inca o dovada ca urasc, pe cei care i-au infruntat si infrant in 21/22 Dec.1989.Numai asa se explica DE CE Asociatia Revo;utgionarilor 21Decembrie,NU ESTE PARTE ,IN DOSARUL REVOLUTIEI.AVEM 8 HOT,DEF SI IREV,prin care dovedim implicarea noastra totala,atat in baia de sange de la Piata Uniersitatii,cat si in CONTINUJAREA REVOLUTIEI CURATE.Nu ne-a contactat nimeni,nici o ag de presa nu a amintit de noi, in acesti 30 de ani.In romanul DESTIN am enumarat TOATE ACTIUNILE, savarsite de noi pentru DEMNITATE si LIBERTATE ,dar slugile comuniste din presa,ne-au ignorat/Noi am hotarat sa trimitem aceste hot, la dosarul Revolutiei, pentru a IMPIEDICA SA REPETAM O DOUA OARA, O ISTORIE COMUNISTA, CA CEA A LUI ROLLER.URMASII NOSTRI, TREBUIE SA CUNOASCA FAPTUL CA EI,TINERII,IN MAJORITATE,AU IESIT IN STRADA SI AU FOST MACELARITI FARA MILA.Urmasii l;ui Iliescu, spera sa doseasca LOVITIRA DE STAT si sa continue sa suga,CA "REVOLUTIONARI, de la bugetul de Stat,sume impresionante,luate de cei care si-au cumparat drepturile sau au fost securisti,militieeni,activisti ,ei fiind in misiunea de a ne reduce la tacere.Daca am tinut cu tot dinadinsul sa se faca dreptate,asupra mea s-a dezlantuit o teroare nemaivazuta.Pe care o sa o spulber,joi,la Tribunalul Sectorului 2 ,avand judecata la ora 13,oo.Am fi foarte bucurosi, daca ne-ati sprijini.E si cauza voastra,a Revolutinarilor ADEVARATI.Noi am demontrat, pri hot si prin nici o comntestare, in acesti 30 de ani, ca suntem aceiasi,dar cu randurile rarite din cauze naturaleSe pune intrebarea,acum cand vom comemora 30 de ani,CUI SERVESTE ACEASTA MARGINALIZARE tocmai a noastra?

Niciun comentariu: