marți, 17 decembrie 2019

ATAC CRIMINAL..

Dezlantuit de ciumatii rosii, asupra noastra.Pentru a ne distruge fizic, acum,pe ultima suta de metrii.Intrebarea cea mai dureroasa e, DE CE NICI UN ZIARIST,PANA LA ACEASTA ORA ,NU NE-A SPRIJINIT?Pentru ca,majoritatea sunt imbuibati, de venituri nemeritate profesional,ca sunt asa de lasi,incat sunt gata la ORICE,nemiscand in friont si NUMAI, cand ajung sa fie marginalizati,se revolta.IN ZADAR!SI NUMAI CAND AJUNG IN SITUATIA NOASTRA,ISI DAU SEMA,CAT DE PROST SI-AU ORANDUIT VIATA SI EVOLUTIA, CA OM.Asupra noastra s-a abatut cea mai marsava infractiune,acum in prag de comemorare, a scaparii noastra din macelul din Piata Universitatii ,in noaptea de 21/22 Dec 1989.Atunci Dumnezeu ne-a protejat.Si dupa o lupta de 30 de ani,dupa o pregatire infractionala la sange,am fost loviti naprasnic,fara a ne putea apara.A fost lovitura, care ne-a dus in disperare.Pentru ca am fost monitorizati, atat de profesionist,incat tot ce am acumulat, in acesti 30 de ani,au fost pangarite, de niste infractori.Ce ne-au distrus , ce am avut mai scump, din toate momentele traite, ca luptatori,in acesti 30 de ani.Si totul prin incalcarea unei cerinte expres, a legii CITAREA.Scopul lor a fost, savarsirea acestei imnfractiuni, stiind ca vor avea,dupa plecarea Executorului,acces la toata agoniseala istorica, din acesti ani.Am facut tot ce mi-a stat in putinta,fiind conducatorul acestor eroi,nebagati in seama de lasi din presa(nu toti)vreme de 30 de ani. .Cum va explicati ca Instanmtele de varf,CAB cu 6 Hot Def si Irev,cat si ICCJ cu 2, atesta, ca suntem SINGURA ASOCIATIE, care,numai prin activitatea sa,a dus greul luptei impotriva ciumatilor rosii.Cum va explicati, ca toti ziaristi pe care i-am contactat(victor ciutacu,Adriana Stoicescu,etc ni nu m-au bagat in seama,chiar daca le-am explicat acest atac, ce distruge  acei urmasi, ai celor care n-au stat dupa perdea,ci s-au expus mortii.Cum te mai poti numi ROMAN sau ZIARIST,idiferent scris sau video?Vrog sa va soliu

Niciun comentariu: