miercuri, 18 decembrie 2019

continuare...

Acum, am sa fac o noua plamgere,pentru atacul de aseara,care m-a adus in starea, de a nu pune geana pe geana,toata noaptea.M-am pregatit, cu cele mai groase haine,plapumi,,atc.Ca sa tariesti sub aceasta teroare,in anul de gratie 2019,cand constati ca,dupa 30 de ani de lupte, pentru DEMNITATEAsi LIBERTATEA lui,recunostimta se tranforma, in distrugerea fizica,De aici incepe ATACURILE DE PANICA.Si oare le meritam?Dupa ce ne-am facut datoria,cu Piata Universitatii,cu aducerea Eroului necunoscut de la Marasesti in Parcul Carol,dupa nesfarsitele marsuri, mitimguri si greve ale foamei,dupa ,bataile si arestarile,dupa torturile si persecutiile primite, in acesti 30 de ani,SUNTEM EVITATI.Avem 8 Hot, cum am mai afirmat,aceasta e DOVADA ca SUNTEM persecutati IN CONTINUARE,CA SUNTEM MARGINALIZATI,Dar niciunui luptator adevarat, nu-l incearca REGRETUL.Asa a crezut si crede in continuare, ca e pe directia corercta si asa va merge, pana la sfarsit.M-am adresat catorva colegi, din presa si tv.Vai si amar cand constati,ruperea totala de cei pe care ar trebui,sa-i SLUJEASCA.Trezirea acestora, intr-un moment atat de cumplit,va fi tardiva,daca nu vor intelege, ca intre bani si avantaje si LIBERATEA INDIVIDULUI,cea din urma e benefica ,ca individ.Mai ales ca,seara,vine sumarul a ce ai realizat si nu te poti ascunde si minti, la nesfarsit.Am vrut sa iau portavocea si sa ies,in Piata Universitatii.Dar nu vreau sa stric acest moment superb, in viata amaratilor de Romani.Ne puteti ajuta, postand pe alte bloguri, DRAMA NOASTRA si SOLIDARITATEA, va tine loc, protestului, pana cand, va veni si MOMENTUL ACESTUIA.Pana atunci,,DIN INIMA,PENTRU VIZITATORII NOSTRI SI PENTRU TOTI ROMANII ADEVARATI,care nu se impaca cu sitautia actuala,CRACIUN FERICIT, INTRU DOMNU!!!

Niciun comentariu: