joi, 19 decembrie 2019

De necrezut..

dar adevarat.Proprietar cu acte in regula,te trezesti ca vine un necunoscut,iti arunca lucrurtile afara si se instaleaza el, in locul tau.Eu n-am simplificat ,ci asa s-a imntamplat, cu noi.Fiind cei mai constanti si hotarati oponenti ai neocomunistilor,avand in vedere ca i-am contrat peste tot, unde ii intalneam,au monitorizat toate miscarile noastre si,ca sa se razbune, pentru toti acesti 30 de ani de contestari,au urzit si monitorizat, toate actiunile noastre.Situatia din Partid,din Asociatie si ,mai ales,atitudinea pastrata, in continuare ,in ziarul nostru,fondat in 28 Dec 1989.Ne-au supravegheat, pas cu pas si,cand au vazut ca eu,ca Presedinte,m-am internat in spital pt o operatie grea,ca fiul meu,care mi-a nstat alaturi, in toti acesti ani,este plecat.Cand au vazut ca nimeni,din cele 3 entitati nu sunt prezenti(intrucat eram internat)au venit IN LIPSA,F(chiar cand eram pe masa de operatie)FARA SA NE NOTIFICE,,au venit cu un executor judecatoresc si tot alaiul,au spart sediul Partidului,al Asociatiei si al Ziarului "Mesager,au scos tot si le-auaruncat in hol,Au,facut P.V,si au plecat.Aici a inceput faza diabolica,gandita din timp, de acesti infractori.Dupa plecarea celor ce au participat acesti imfractori, au imceput sa sustraga, tot ce nu putea fi vazut, de camera ce a filmat.Au sustras in voie,tot ce a fost mai pretios,mai drag noua, din actiunile cele mai frumoase,Si au nimicit si au vfurat tot.Degeaba am facut Plangere, pe Ordonanta Presedintiala,la infatisare,am constat ca Avocata Zaim Nicoleta,a ingaimat cateva cuvinte,actiunea fiindu-ne respinsa.Am declarat imediat Apel.Asteptam termenul fixat, pentru judecata.Cateva cuvinte, despre acesti ëxecutanti.Cel care trage toate sforile,care dirijeaza tot,,cel care l-a trimis la inaintare", pe un anume Niculeescu, un tanar de cca 30-35 de anii,e victiam siguara, a numitului Frantz Robert Malischitz.Se lauda ca are bani si relatii de ma va arunca in srada,chiar daca sunt proprietar,dar n-a fost in stare, sa plateasca stricaciunile facute noua,.pentru a intra imn posesia si a proprietatii mele,numitul foloseste cele mai dustrugatoare metgode.Eu bsunt venit din spitalVa continua

Niciun comentariu: