vineri, 6 decembrie 2019

Chinuitor,nu?

Stau in proprietatea mea, ca un om, dupa o grea operatie.Dupa suferintele cumjplite, generate de aceasta,imiite cu durerea de a vedea, cum cei care au spart si s-au instalat in sediul nostru,provocator,cauta sa-si etaleze NOUA ACHIZITIE".E cel mai dureros lucru,sa vezi cum un strain,se foloseste cu nonsalanta, de tot ce ai agonisit, prin truda,prin munca CINSTITA, BAZANDU-SE PR BETONUL "RELASTIILOR INFRACTIONALE,FACUTE SA ASCUNDA INTELEGERILE INFRACTIONALE, CARE A DUS LA ACEASTA STARE.M-AM CONVINS,REPET,CA trebuie SA DISPAR DEOARECE INCEPE JUDECAREA Dosarului Revolutiei,DUPA 30 DE ANI.Si nu pot sa intre in Istorie si autorii lovitirii de Stat cu cei care au slujit corect si cu suferinte,ducand mai departe REVOLUTIA CURATA.E cel mai dureros sentiment de neputinta, sa asisti,RESPECTAND LEGEA,la distrugerea , furrtul si insusirea unor lucruri dragi pe care le-am folosit in acesti 30 de ani.Si sa asisti cu o durere infinita,suprimata de respectul legii.Sunt sigur, ca toti cei care apreciaza, lupta si suferintele noastre,ne vor sari in ajutor.Sa vii  in proprietatea ta,in sediul acestor 3 institutii DEVASTATE,,sa vezi cum te provoaca si,diabolic,te provoaca numai pentru a te umili,aratand ca EI sunt cei care au tot totul pus la punct, pana in cele mai mici amanunte .Acesta e esafodajul, pe care si-au cladit aceasta crima ingrozitoare.Am constatat pe viu,daca mai era nevoie,ca exista insi care nu mai pot fi numitiu oameni.Pentru a ocoli propunerile noastre,care erau de acord cu plecarea din acest imobil,daca ni se punea la dispozitie cladirea din Piata M.Coganiceanu nr 1,nelocuita de peste 12 ani.Cel mai mult ne-a mirat faptula,la 3 zile dupa ce i-am inainmtat aceasta propunere,cladirea a fost cratata de grafitti in exterior semn ca asteapata "CLIENTI"Faptul ca la propunerie noastre nu ni s-a raspusn,nici in prezent,denota "relastiile pe care se bazeaza.Din purtarea ulterioara,cand l-am intrebat, cand vom primi raspunsul, ca sa deschiudem proces,M-a amenintat ca,citez äduc un avocat care te va lasa si fara proprietate".Iata ca a schimbat planul.L-a aruncat in lupta(scriptic)pe un anume Niculescu .Pe care l-a instalat cu forta, in spatiul violat.Mentionez ca acest Robert a fost la AFI,la acel complice,cerandu-i DOSARUL MEU DE VANZARE-CUMPARAREDIN 1998,si mi-a copiat tot dosarul, de vanzare cumparare,lucru pedepsit drastic de lege.Desi am facut imediat plangere prealabila, de punerein miscare a actiunii penale,de un an si jumatate,nici o miscare.Deci aceste relatii inafara legii,m-a adus in starea groaznica, din acest moment.Speranta mi-o pun in 12 Decembrie cand, la proces ,voi prezenta toate aceste probe.Va vcoi tine la curent cu evolutia situatiei,

Niciun comentariu: