vineri, 21 februarie 2020

Continuare 2

Un pic mai bine,dar cu ce pret.Am sa fac caterva observatii personale, deoarece fondul a ce TREBUIE sa postez,voi continua numai dupa ce, avocatul imi va da ok.Asadar,ce prevesteam inca de anul tecut, de la cadere guvernului Dancila, CA NU VOR FI ANTICIPATE,TOATE actiunile celor care nu se dau dusi,subt canalizate catre acest tel.Spuneam atunci, ca un caine nu pleaca de la macearie,Si argumentam, cu exemple.solide.Se da o lupta fara egal, pentru mentinerea actualului Parlament.Pentru ca DUPA,urmeaza disparitia.Disparitie pentru care noi, am luptat 30 de ani.Am fost SINGURA Asociatie, ce a fost tinuta ca tinta, de cei care ne-au facut atata rau si paguba.Si sa aducem in discutie, raul si paguba.Eu va prezint pagubele,Dvs prin informatiile si gandirea proprie,veti intregi ADEVARAUL.CATE PUTEAM FACE, daca totul ar fi decurs normal.Prima lovitira, am primit-o la cateva luni, de cand am primit din Canada,de la fiica D.lui Stancescu, O TIPOGRAFIE, pentru ziaruk nostru "Mseager.Am instalat-o pe str Cutitul de argint,dupa cateva luni,intr-0 dimineata,cand am ajuns la redactie,TIPOGRAFIA DISPARUSE.Am facut plangere penala,s-au agitat,ca de fiecare data,apel si interventii pete totsi de 30 de ani, NIMIC.A urmat sediul din str Fabria de chibrituri.Fosta cladirer a Comenduirii sovietice, din Bucuresti.Pe care am refacut-o, cu bani grei.Aveam,din cotizatiile membrilor,am facuto ca noua.Ca dupa vreo cateava luni de la inaugurare(avem caseta) sa comstatam ca, broasaca de la intrare a fost schimbata si noi, n-am putut intra.Am chemat politia,s-au facut ca ii cauta si NIMIC DE 24 DE ANI.A urmat nesfarsite drumuri, la sectia 18,relamatii peste reclamatii,amanari si tot dichisul.Si ca sa vedeti, ca am descopeit cat de criminali erau adversarii nostrii,ne faceu alte necazuri, mai mari, ca sa ne abata atentia si sa ne mobilizam pe cazul aparut.Asa se face ca, pentru sediu blocat ,am facut mai multe marsuri si proteste,(va urma)

Niciun comentariu: