sâmbătă, 8 februarie 2020

Da-ne Doamne...

mintea de pe urma,spune o veche cugetare populara.In aceasta idee, am reanscris Partidul desfimntat de Codrin Stefanescu,"tovarasii l-au amchetat  20 de ani, prin declinarea de competemta,.tocmai pentru ca tot ce a FOST SI A RAMAS CURAT, din Revolutia noastra,SA DISPARA.In acest sens toate urgiile cerului, s-au dezlantuit impotriva mea, cand am dorit sa continui,prin aceasta Revolutie ADEVARATA,actiuni legale si la ordinea zilei.Ma refer la adresa trimisa proaspatului P.M Orban,la depunerea candidaturii,pentru al OMAGIA INCA ODATA,pe marele nostru OM POILITIC SI PATRIOT,ION RATIU,propunand cadidatura fiului acestuia,Printul Nicolae Rati,la Presedintia Romaniei.Ca sa va dati seama.DUPA 30 DE ANI,activistii pcr,postand 3 sului de hartie igienica imediat,(e postat), dupa ce am postat filmul sedintei cu propunerea,denota clar ca "mai rasfirati tov,mai rasfirati.. au RAMAS la stadiul de legume si dependenti de .....(imaginati-va fiecare de cine).Primitivismul s-a mai aratat inca odata, cu ocaia distrugerii Sediului Partidului,al Asociatiei si al ziarului"Meszager.MIZA?Cand am postat, ca asteptam ca cei care S-AU SATURAT, sa fie mintiti de 30 de ani,ii asteptam cu imputerniciri pentru organizarea in nteritoriu.Asta a DECLANSAT O SPAIMA, ce s-a rasfrant criminal, asupra mea si a sanatatii mele, deoarece toate loviturile le-am primit, cand eram pe masa de operatie.Dar asta,cu lux de amanunte,intr-0 postare viitoare,dupa ce,actualul Avocat, le va da lovitura de gratie.Pana atunci,cei care vor sa iasa de sub disperarea, ca ne amagim in continuare, SI VOR SA SCHIMBE ACEASTA STARE DE LUCRURI, SA NE CAUTE PENTRU IMPUTRNICIRI, LEGALE.NUMAI PRIN ruperea de trecut si de minciunile servite, in acesti 30 de ani,PUTEM READUCE ROMANIA la NORMALITATE!

Niciun comentariu: