miercuri, 19 februarie 2020

Fac cunoscut,in aceste clipe grele,dupa o operatie extrem de grea si dureroasa, criminala teroare dezlantuita de slugile ciumatilor rosii,care nu se dau inlaturi, de la nimic, care ar putea desfinta si ucide adversarii.Veti vedea, de ce am facut aceste afirmatii.Dupa groaznica tortura, de a ma deplasa la 12 Spitale(cand puteam face analizele la unul cel mult doua),vine odiseea cu asteptarea,in niste dureri groaznice, a operatiei.De care toti Dr se fereau, la Spitalul Colentina.Am gasit un Dr ,trebuie sa precizez,un produs dintre o Romanca si un Arab.Asa a aparut Dr Andrei Ciuaibi.Un excelent profesionist.Il laud acum,DUPA.M-a trimis acasa sa ma schimb, deoarece,dupa bataile si torturile suferite,urinam,sonda neschimbata.... fara control.M-a luat,m-a internat si m-a pregatit pentr operatie.Nu mi-a dat voie, sa-i fac poza.M-am trezit la reanimare, dupa anestezie si mi s-a recomandat, sa nu ma misc din pozitia pe spate,deoarece orice miscare, im va da dureri de cap,tot restul vietii.Si asa am stat nemiscat, 19 ore.apoi,dupa 3 zile,am fost externat.A venit fiul meu Dorin,m-a dus acasa,Si parca n-ar fi fost destula suferinta,ce am gasit acasa,intrece orice inchipuire.In primul rand, SINGURATATEA e cea mai teribila suferinta.Cand suntem in plina putere,nu ne mai GANDIM la aceste momente, care vin in viata oricarui individ.Acum am pretuit, la valoare de aur, pe acei varstnici,barbati si femei, ce se sprijina reciproc si se reazima unul in altul,cum au facut toata viata.Dar cei care NU s-au gandit, ca va veni acest moment,e torpilat de 2 ori.Ori in situatia mea,cand am avut camarazii alaturi 30 de ani,cand am plecat in lupta, dupa ce Dumnezeu ne-a trimis un semn rascolitor.Cand fac bilantul ACUM,in aceasta singuratate,(impusa de TICALOSIE), de ghiata,apreciez la superlativ DARUIREA TUTUROR, ce au fost alaturi de NOI.in toate aceste inclestari politice.La mitinguri si marsuri, n-au venit decat LIDERI(f.putini) care se puneau in frunte pentru a ne trada, la prina ocazie,Dar OAMENII aceia,ce nu lipseau de la nici un mars su protest,ACUM IMI DAU SEAMA,Erau ROMANI ADEVARATI ,care au fost pacalit CRUNT, iIN ASTEPTARILE LOR.in acesti 30 de ani .Care nu erua exagerate.Ci doreau, din tot sufletul, UN PIC MAI BINE.(VA URMA)

Niciun comentariu: