marți, 18 februarie 2020

S-a dezlantuit prigoana politica

Incepand cu postarea de azi,veti citi lucruri de necrezut.Deaoarece noi am fost nevazuti si nebagati in seama, cand aveam dreptul,INTR-O SOCIETATE NORMALA, sa fim in prim planul activitatii.Va voi face proba indubitabila, ca NOI,cei care in noaptea de 21/22 Dec 1989,in maceleul produs de zelosii comunisti din armata,(79 de participanti) am continuat Revolutia adevarata,pana azi,asa cum am mai afirmat.Ce s-a dezlantuit dupa ce am fost gazat, cu gaze de lupta,in 10 August 2018,tine de o prigoana criminala,ce nu mai are nici o legetura cu notiunea de OM.Am postat despre internarea mea,la Spit.Coltea,dupa cumplitul mitimg al Diasporei,cum au vrut(si in parte au reusit) sa-i dezgusteze pe Diasporeni.Care s-au felicitat,dupa aceasta lectie,ca au plecat in lumea larga.Dupa externarea din spitralul Coltea,a urmat amplificarea ,avand in vedere varsta,,toate bolile posibile intretinute de arestari,torturi,gazari, care s-au cumulat in timp.Asa am ajuns din nou la spitalul Coltea.Aici s-a hotarat sa mi se implanteze o sonda in vezica .Asa de responsabili au fost cativa medici, inacat au declinat aceasta operatiune.S-a oferit un medic tanar,stagiar,care vazand cum sufar,mi-a plantat aceasta somnda .Aceasta trebuie,obligatoriu,schimbata la 2 saprtamani.Cand am revenit,am dost refuzat si trimis la cel care mi-o plantase.Acesta PLECASE in lumea larga,Si asa am fost trmis,pe picioarele proprii(desi abia ma miscam 50 m,pauza,Am ajuns la Spit Sf Ioan,sora a refuzatr ,eram intr-o criza si infectie cumplita,mi-a scos urina,mi-a lasat somda (neschimbata),m-a trimis la spit Coltea,Acolo,am avut noroc, tot de un medic tanara,care s-a indurat sa-mi curme chimul si a schimbat sonda.Am fost trimis sa fac ANALIZE, la alte 9 spitale.Cele mai cumplite chimnuri, pe care nu le mai aduc in discutie,m-au incrancenat si mai tare.Am stat si m-am gamdit,analizandu-mi toate evenimentele si am ajuns la concluzia, ca trebuie sa fac cunoscute aceste evenimente istorice,Injtrucat deznodamantul se apropie,toata ticalosia ce s-a revarsat asupra noastra,a mea in special, care nu am icetat lupta.Va continua

Niciun comentariu: