marți, 2 noiembrie 2010

continuare

M-am intrebat de ce auziti de noi tocmai acum ,pe acest blog.Deoarece suntem boicotati mediatic de 2o de ani.La suprafata mai sunt jurnalisti ce se fac..si dai si lupta,sub acest aparent curent de opinie sunt tenebrele presei cel mai adesea santajate cu vechile dosare.Precizez inca odata si o voi face de cate ori va fi nevoie, ca presa adevarata se afla la cei care,daca spun adevarul, a doua zi se trezesc aruncati afara.Dau un exemplu.Asa cum am mai afirmat Congresul I a tinut peste 8h.Am invitat toate TV-urile formate pana atunci.N-a venit nici una si cei care au fost trimisi de redactii n-au relatat nimic.Si atunci cum sa ne facem cunoscuti? Ca traim in minciuna este un fapt dovedit.Ca mincinosii prospera este inca un fapt.Ca "Dizidenti" de marca in 9o, sunt pupincuristi gretosi, (vezi cazurile lui Stelian Tanase & Emil Hurezeanu.)Cat de jalnici erau cand au "sarit" in ajutorul lui SOV care le da papaica.Vai Tie Romanie M-am intalnit cu S.T in centru, la o aruncatura de bat de unde i-am salvat viata.Imi suna in urechi zgomotul argintilor tradarii.Dar va veni si ziua judecati!Si toti acesti identificati ca au sapat adanc pe cerebelul celor care abia se trezise din comunism, sunt aceiasi, si acum fac totul pentru a scuza acel regim inuman.Dar astazi NU SUNT TOT ACEIASI?

Un comentariu:

nikuslim spunea...

Foarte bine scris. Felicitari !