vineri, 12 noiembrie 2010

RIPOSTA

Nici n-am postat bine starea Partidului Revolutiei Crestin Democrat ca "strajerii" care supravegheaza tot ce misca in spre normalitate,s-au si pus pe lucru.Chiar azi, 12.11 orale 1o.oo am primit citatie care ma instinteaza ca pe data de 8 Dec (ziua mea de nastere este 7 Dec) sa ma prezint la Jud Sect.5 pentru Ord. Presedintiala fond.Ciudatenia este ca eu am inscris Partidul la Tribunalul Capitalei, ca avem sediul de 2o de ani in str Olari nr 9, sector 2 si nu vad ce cauta jud sector 5 in aceasta ecuatie decat represiunea ca am avut curajul sa postez aceste materiale care sunt vizitate in avalansa,(in 2 saptamani am trecut de 3oo vizite).Va voi tine la curent cu evolutia.In continuare ma bucur sa constat ca am avut dreptate,comunistii vopsiti din PSD au "stricat" un Lider TSD.Dupa ce Ilici a crescut Baroni Rosii, milionari cu peste 16oo de case(cazul Negoita) in loc sa-si plateasca darile catre stat pentru vanzare ca persoana fizica, acesta da banii la curve.Dar pe noi ne preocupa in cel mai inalt grad cum putem scoate tara din acest colaps amplificat de masurile aberante luate de niste necalificati.Solutia este sigura, verificata si se numeste AMNISTIE FINANCIARA.Adica toti cei care au furat nu vor fi trasi la raspundere daca isi aduc banii in Tara si ii vor investi.Acest fapt ar rezolva TOATE problemele grave ale Tarii.Din aceasta amnistie Tara ar incasa 18 miliarde de Euro fara sa ne mai umilim pe la portile strainatatii.Dar oare, cei care au furat vor face acest lucru/ NU! Numai noi, cei care n-am participat la acest jaf National, putem duce la indeplinire acest deziderat urgent.Prin urgentarea organizarii cum am aratat mai sus.Italia a incasat la buget peste 8o miliarde Euro,salvandu-si in acest fel proprietatile si insulele pe care erau nevoiti sa le vanda.Oare noi nu suntem in stare ?

Niciun comentariu: