sâmbătă, 6 noiembrie 2010

INCREDIBIL,

Departe de mine gandul sa fac ceva ce ne-ar leza simtamintele noastre crestine din tata-n fiu.Dar nu ma pot reculege dupa ce am trait cu "sindromul" Paunescu.El e pe catafalc, peste cateva ore va fi ingropat ,peste cateva zile se va asterne uitarea ,peste cel care a fost un "poet nepereche" si un criminal.Am fost coplesit de tonomatele care-l preamareau pe cel care a infintat cenaclul flacara.Uitand ca acesta a sfaramat enorm de multe destine.Ca era o supapa gasita de cantaretii de casa ai dictatorilor.O supapa in care tinerii, cu diabolica tehnica de manipulare, erau chemati, chipurile, sa se "descarce"Dar acesti atarnatori care se doresc in fata ,desi in viata lor n-au facut nimic pentru a fi respectati,ne asasineaza cu cele mai desantate, gretoase,imputite intoarceri de fraze pentru al ridica in slavi pe acest, e adevarat,un poet mare, dar si un mare criminal si am sa enumar lucruri pe care le-am trait langa respectivul.Toata lumea e indignata de asasinul marii nostre cantarete,Mihaela Runceanu, si pe buna dreptate.Dar acest monstru care,din grandomania cel caracteriza,la Ploiesti, la un spectacol cu C.F a dat ordin sa se inchida portile locatiei si 5 tineri au murit striviti.De ce se oprereaza cu 2 jumatati de masura? De ce Iliescu, care are pe constinta peste 14oo de morti tineri este tratat ca un erou? Oare discernamantul sa fie atat de alterat?In dec 89, am mai scris, tot acea grandomanie il indemna sa vina zilnic, in fata TN pentru a cersi interviuri de la presa straina.Bucurestenii l-au suportat cateva zile apoi l-au inconjurat hotarati sa-l linseze.Recunosc ca, atunci, am gresit! Ca trebuia lasti sa-si faca dreptate,oricine poate fi de acord cu acest punct de vedere.Dar, atunci AM CREZUT, tot crestineste ca trebuie s-al salvam.Dar viata ne-a dovedit ca am gresit! va urma

Niciun comentariu: