marți, 16 noiembrie 2010

In timp...

In timp,evenimentele istorice se repeta.Am asteptat ca un lucru grav sa fie luat in seama de Presa.Am lasat sa treaca ceva timp pana m-am hotarat sa postez protestul nostru impotriva decorarii cu cel mai inalt Ordin Crestin a unui comunist notori care, in 13-15 Iunie 199o, imbracat in haine noi-noute de miner a fost partas la acel genocid Romano-Roman.Este vorba despre neculai ontanu, un ins facut general cu 4 stele fara armata, fara o ora de pregatire militaraAm spus ca se repeta si am datoria de suflet sa apar CREDINTA noastra cu orice pret.Asa am facut-o in 9o' cand preanefericitul Teoctist a trimis, in 17 Dec.1989 o telegrama de felicitare Dictatorilor pentru masacru de la Timisoara.Stiti ce a facut cand am luat cu asalt Mitroplia? Preanefericitul s-a oprit de spaima tocmai la Sinaia.Acum Preafericitul Daniel repeta aceiasi greseala.Si, Doamne fereste,in Primavara, sa nu repetam si noi "greseala" de atunci.Noi n-am uitat ca aceasta teleg. venea si pe fondul acuzelor ca PF.n-a fost alaturi de noi cand era daramata Biserica Sf. Vineri.N-am uitat ca,intrand in Biroul Patriarhiei,am vazut o satana in sutana.Este vorba de un preot a caruia baraba ii crescuse in lateral si in momentul cand ni s-a stins lumina, asa l-am receptionat.Oare nu cumva mai.... Bomboana pe coliva a pus-o Tv Trinitas invitandu-l "crestinete" sa ne dea lectii, pe nimeni altul decat pe acad.stolnici, cel care turnase la greu la securitate.Oare nu pot fi invitati oameni "mai curati" pentru aceasta Tv de suflet?

Niciun comentariu: