vineri, 19 noiembrie 2010

Oare...

Oare sa nu mai fie chiar nimic de facut? Sa nu mai avem puterea sa iesim din aceasta mascarada pustiitoare?Aceste intrebari care nu mi-au dat pace au aparut firesc cand, pe toate posturile de TV se dadea in draci si cu insistari,cu schimbari de unghiuri de filmare, de reporteri care,cu voce seaca iti "infigea"extreem de dureros informatia ca sute de OAMENI se sculau de la orele 3-4 pentru ca la 7-8 sa primesca GRATIAS, 2 paini.Ca, la Constanta se imparte ajutoare UE (citeste marfa scoasa din depozite ce urma sa expire) si se fac liste dar "intra altii".Toti cei intervievati parca urmase aceleasi cursuri, noi nu mai apucam, ne-am inscris dar inca n-am ajuns dupa 3 zile sculati de la 2-3 din nopate.Cu durere am luat si eu la cunostinta si mi-am pus 2 intrebari.Una de ce oare, acesti oameni (daca ii mai putem numi asa) nu realizeaza ca au avut de 4 ori ocazia sa -si schimbe destinul prin cele 5 ocazii prilejuite de alegeri?Unde nu trebuiau sa se scoale de la 2,unde nu -i ameninta nimeni si isi putea mentine conditia de OM.A doua intrebare vine si cu o confirmare.Oare chiar atat de pustiitor a fost conceptul OMULUI NOU incat cei care asteapta pomana sa fie chiar asa de dezumanizati?In nesfarsitele marsuri si mitinguri din 9o credeam ca sunt oameni-leguma care se vor plia pe vremurile noi (credeam noi) Credinta, singurul sprijin in aceste vremuri de restriste ,credinta acea curata care ne-a tinut in Istorie solidari ,sa fie aruncata la primul prilej de a primi o sarma sau o prescure,GRATIS? Te apuca jalea cand vezi ca pentru 2 lei cat costa cele 2 paini o gramada de "nevoiasi" stau cate 4-5 ore pana intra in posesie si te intrebi,oare n-ar putea participa la un miting care sa le schimbe destinul de o ora ,doua? Sa fie urgia acestei Ierni catalizatorul trezirii? Ar fi un pret prea mare!

Niciun comentariu: