sâmbătă, 26 februarie 2011

Atentie Romani..



In aceste zile avem parte,cum am postat pe blog, amplificarea circului si cresterea preturilor la obiectele de stricta necesitate.Dar in avalansa de stiri rulate pe burtierele puzderiei de tv-uri ce mai mediatizata a fost DIVORTUL dintre o fata de pe centura si o relicva a dictaturii.Dumnezeule, in ce lume traim!In ce lume vor trai copii nostrii daca se accentueaza proliferarea nimicurilor infime si a mlastini pestilentiale spre care aceleasi tv, ne duc.Circul va mai continua cu reverberatii din ce in ce mai mici,urmand alta manipulare-bomba sa-i ia locul.Si uite asa,din bombe-n bombe atentia ne e indreptata spre aceste gaselnite.Pentru a ne distrage de la grozavia ce se amplifica zi de zi.Am postat pana acum doar afirmatii.Ca,impreuna cu 3 studenti am condus acel mars din 12 Ianuarie 199o. Ca am dorit din tot sufletul sa curatim si sa-i redam intreaga curatenie Bisericii noastre Crestine care ne-a tinut impreuna in toate urgiile abatute aspra noastra in involburarile Istoriei.Ca noi l-am facut pe PF Teoctist, cand am condus un  mars spre mitropolie, sa-i cerem socoteala pentru lasitate, si el s-a oprit de frica noastra trocmai la Sinaia.Nu gasesc un producator pentru a va prezenta peste 2o de ore de inregistrari din lupta noastra.Asta pentru a arta ca Romanii nu se dau nicidata invinsi.Voi posta o serie de marsuri si mitinguri care, o spun cu durere in suflet, ne da dreptate pentru ce strigam ATUNCI."Nu stati in balcoane, ca veti muri de foame".Dupa noaptea de 21/22 NOI NE-AM DESCATUSAT.Si avem constinta curata, impreuna cu camarazii mei, ca am facut tot ce era posibil pentru a nu ajunge unde am ajuns.Pe care azi, un impostor ajuns prin manevre politice,demnitar,incearca sa ne manjasca.Il vom spala in fata Instantei.Va promit solemn.Aveti prima postare in 1995 cand, din peste 7ooo de membrii PRCD pe Bucuresti ,au ajuns sa participe pe cei care ii veti vedea.

Niciun comentariu: