luni, 28 februarie 2011

Ce naste din pisica...

soareci mananca.V-am postat o proba autentica la proverbul de mai sus.Edilul Capitalei .Sorin Oprescu fiu de general de securitate da dovada ca tatal lui "lupta" din greu pentru "faurirea omului nou"Fiul. care a administrat 7-8 spitale incasand salariile cuvenite nici ca n-avea timp, numai daca le vizita,sa le calce pe toate, calca adanc pe urmele tatalui.A plecat in China pentru a GASI INVESTITORI PENTRU soseaua suspendata.Si eu care l-am atentionat prin adresa nr 11 din 11 noembrie 2o1o ca la Troita noastra sfanta, un descreirat"cu dare de mana" a ras latura abia imprejmuita cu ajutorul unui inalt functionar si acest comunist nici dupa atat timp nu-mi raspunde ce sa-i fac,temenele ?Stimati vizitatori ai blogului nostru, trebuie sa vedeti ca noi nu ne dezlantuim fara un motiv bine intemeiat, impotriva unei persoane Publice.In cartea mea am publicat 5 fotografii prin care comunistii incercau sa demanetleze sacrificiul acelor tineri din 89.Profanand cu orice prilej.Cea mai cumplita profanare a fost facuta cu prilejul anului nou 2oo8 cand, pentru grandoarea cuvantarii actualului Presedinte s-au asezat reflectoarele de scena peste coroanele depuse de noi pe 21 Decembrie.Si iata,dupa 4 luni, in plin centru,Primarul ne sfideaza.PANA CAND?Vechiul Cinema Feroviarul a fost adus la rasul solului. halucinatia unei strazi care  sa lege uranus a fost ca piata Matache este aproape de sol,circulatia spre Piata Sudului este strangulata pentru un an si el merge in China...

Niciun comentariu: