marți, 1 martie 2011

continuare...

la cele 3 filmulete postate anterior.Am fost acuzat ca eu si oamenii mei, incercam sa destabilizam Biserica, cerand capul PF Teoctist.Praznicele savarsite de noi in fiecare an, cu participarea Corului Studentilor Teologi, a Inaltelor fete Bisericesti ca IPS Teodosie Snagoveanu, Parintele Profesor Ioan David,Rectorul Facultatii de Teologie, anuleaza aceste masinatiuni.Pentru ca acestea au strans, prin adunarile la Troita din Piata Universitatii,pe  toti acei care doreau sa traim,prin Biserica ce urma sa fie curatita de cei cazuti in pacat, ca predecesorii nostrii.Urmatoarele postari va dovedi ca toti cei care ne urgisesc printr-o persecutie politica intensa, nu ne vor face sa dam inapoi.Dupa cum evolueaza viata de zi cu zi, nu exclud o primavara incendiara.In care se vor regasi TOATE nenorocirile aduse acestor traitori de 2ooo de ani, pe aceste meleaguri si lasati in voia sortii.Intr-o Tara ce poate hrani 8o mil. de oameni.Datorita "bunei guvernari" proveniti din vechiul pcr prin fsn.Am mai postat anterior inca cateva indemnuri si solutii care sa ne faca sa intram in normal.Sa mergem spre crestere si nu spre dezastru.Crestere care ne va garanta ca urmasii nostri vor fi in urcare si nu-i vom indatora pentru inca 5o de ani.De voi depinde.Noi suntem aici.In ultimele postari veti avea dovada ca NOI am fost in 12 Ianuarie,noi l-am dat jos pe groza, soldatul sovietic ce se poate observa in cimitirul sovietic din Herastrau.lenin de la Piata Scanteii ce zace la Mogosoaia.Toate au fost descrise pe larg in cartea mea.Ce mai trebuie sa facem, pentru ca sa auziti strigatul nostru disperat, TREZITI-VA FRATILOR!

Niciun comentariu: