luni, 28 martie 2011

Nationala a...

capotat,traiasca Nationala.Si cate sperante ne-am pus.. cate ganduri bune pentru tricolori.Absurdul si "misculatiile" ne dau senzatia ca totul e in zadar,ca ne imbatam cu apa rece.Sunt o suma de probleme ce le intalnim zilnic, de 2o de ani, si nu ar trebui sa ne mai miram.Sau sa dam cu ce avem de pamant.ASTIA SUNTEM!Cotidian, Petcu e o noua Regina, peste 3 zile iesim din criza (desi e impropriu spus).Maine avem termen cu SSPR si iata cum ne indreptam cu toata viteza spre o noua PIATA A UNIVERSITATII.Pentru ca  Instanta ne va da dreptate intrucat textul de Lege nu poate fi decat UNUL.Dar mie unuia imi e frica de tergiversarile pe care, anumiti functionari "interesati" ni le va pune in cale.Anunt clar ca am pregatit pentru postarea urmatoare meteriale teribile de la CNSAS si de la sefii filialelor noastre privind  configuratia din SSPR care ne "REPREZINTA"M-am pregatit temeinic si abia acum aplic cu strasnicie regulile de baza pe care trebuie sa le aplice un tip care vrea sa faca o fapta buna.In ce priveste asaltul care l-am dat la Parlamentul European  inclin spre concluzia pe care am mai postat-o, ai si ei birocratii lor. Tuturor, celor care vor dreptate ii rog sa ne tina pumnii si sa posteze un comentariu.

Niciun comentariu: