joi, 17 martie 2011

Dumnezeule,


Am trait sa o vad si p'asta!Furia si revolta care m-a cuprins vazand cum un etnic maghiar il batjocorea pe Craisorul Muntilor.Furia si revolta mea nu se indreapta spre acel inconstient.Ea se indreapta spre toti cei ce au guvernat Tara in acesti 2o de ani si de dragul PUTERII au cooptat la GUVERNARE o asociatie culturala fara a fi inscrisa la Tribunal cum prevede LEGEA.Va trebui sa facem plangere penala impotriva acestor lighioane care a rastignit cumplit Romania.Pentru o clipa vremelnica.Pentruca vremelnic acesti guvernanti stau la putere.Dar le va fi pregatit ceasul cand vor da socoteala.Si vor fi condamnati.Nu la detentie unde au toate drepturile.Ci la cea mai cumplita pedeapsa,sa supravietuiasca cu ajutorul social.Sa se chinuie si ei alaturi de chinuitii acestei Tari.Eu unul, dovedesc in postarea urmatoare, ca am facut tot ce e omeneste posibil sa nu ajungem aici.Sa nu fim batjoccoriti pe aceste meleaguri stropite de sangele celor care au crezut in acest Neam!Astazi, 17 Martie 2o11 Senatorul Raymond Luca (intrati pe google si cititii c.v-ul,veti ramane interzisi) tine o conferinta de presa in care ii va infiera cu adanca manie proletara pe cei care pana mai ieri,i-a pastorit.Sa nu-ti vina sa razi.Dar dupa ce am trait ieri in direct,furia sporeste si mai mult.Si-l voi da in vileag ca avem impotriva sa o plangere penala pentru abuz in serviciu in forma calificata si favorizarea infractorului.Intruca nu mai am spatiu,voi continua la postarea urmatoare.

Un comentariu:

nikuslim spunea...

Li sau permis prea multe conationalilor nostri si vad ca "discriminarea" asta pozitiva ne pune in postura de tolerati in prOpia tara. RUSINE !!!!!!!!!