luni, 14 martie 2011

La Romani...


Orice "minune"tine 3 zile.Mergand la cummparaturi in Piata Obor,"activitatea" de vanzare ilegala a tigarilor era mai "avantata" ca inainte de raidul prin vami.Mica ciupeala renaste rapid.Acomodarea cu noua situatie se face din mers si ,intr-o voiosie, asculti fara sa vrei, am tigari,tigari,tigari...Stau si ma gandesc la omul simplu care n-are ce pune pe masa,ca, din putinul pe care il poate cumpara, mai mult de jumatate sunt otravuri moderne( E-uri, insecticide pentru pomi , legume, fructe cat si "fortarea" cresterii in vederea maririi profiturilor.Chit ca amaratul ala acumuleaza cea mai mare rata de otravuri pentru ca nu poate cumpara decat subproduse.Te intrebi, oare cate vieti are un Roman care de  66 de ani suporta atatea.Ma gadesc cu durere dar si cu un sentiment de revolta.Pentru ca Unirea face Puterea.Si am sa repet la nesfarsit ca suntem cei mai comozi.Ca ne multumim cu ziua de maine.Ca noi degeaba am luptat si ne-am dat cei mai frumosi ani din viata sa consolidam Libertatea.Sa curatim Biserica de Popi securisti care,incalcand cea mai sacra taina a crestinismului,taina imparatsaniei,sunt acum din ce in ce mai dur,APARATI.Pentru aceasta murdarire a credintei noastre care ne-a tinut impreuna la incercarile Istoriei, am luptat 5 ani.Am inregistrarea Mesei rotunde de la Mitropolie dupa rezultatele obtinute si care le aveti in postarea alaturata.Voi continua cu alta postare care va aduce la cunostinta telul pentru care am luptat si pentru care militam in continuare.Pana atunci,Roamni treziti-va!

Niciun comentariu: