marți, 22 martie 2011

Mergem mai departe...

cu amarurile noastre.Am promis ca o sa va tin la curent cu conferinta de presa a Sen. Raymond Luca.Ce m-a socat a fost maniera in care bla,bla,bla despre respectarea hot.jud mai ales cele definitive si irevocabile.Cand am lansat intrebarea cu respectul aratat hot.noastre, a intervenit o fufa care deturnat,printr-o intrebare dibace,raspunsul ce trebuia sa-l aflu.Se intampla frecvent acest gen de deturnari.De insi special "dresati" pentru acest gen de "scos din clinci"Dar cand am intrat din nou pe c.v-ul Senatorului am constata ca tot ce aducea aminte de venirea pe lume in Siberia era sters,ramanand numai "grandomanii"ieftine.Trec cu vederea si va aduc la cunostinta ca am facut loby pentru despresurarea Judecatorilor prin simplu fapt ca FONDUL unui proces Civil, in prima faza, ar putea fi preluat de MEDIATORI.Au pregatirea juridica necesara,pot foarte bine prelua prima faza a procesului stiut fiind ca, un complet de fond e prezidat de un judecator si in aceasta faza se pierde cel mai mult timp.Legea exista, in 2 termene Mediatorul poate pune concluzii si procesele se va scurta cu cel putin 2/3.Judecatoria sectorului 2, careia m-am adresat pe data de 25.o1.2o11, mi-a dat termen pe data de 31.1o.2o11.Va dati seama cat castig de timp am inregistra? Basca asteptarile ucigatoare la terminarea arestatilor si a amanarilor.Ce ziceti, ma sprijiniti cu un comentariu?

Niciun comentariu: