luni, 4 aprilie 2011

continuare...

Asa cum am precizat in postarea trecuta,continuam.Te intrebi oare unde vom ajunge peste cateva luni.Cand vor trece verdeturile, cand, dupa ziua recoltei vom constata ca suntem in pragul infometarii?Al insumarii otravurilor care ni se servesc oriune si oricand.Si nimeni nu misca.Multi mi-au trimis pe site mustrai ca n-am facut cine stie ce, ca blogul nu e scris cursiv si sclipitor.Am mai raspuns la asemenea "soparle" facute ca niste vizitatori cu scaun la cap sa spuna,"mai Oamenii acestia au facut ceva" si pentru mine si camarazii mei e suficient.Pentru chinurile si suferintele noastre nu ne-am ales decat cu AM FACUT CEVA.Restul e tacere.Pe care o vor sparge cei care vor veni dupa noi.Noi nu abandonam, vom lupta in continuare, dar lipsurile si singuratatea sunt cei mai mari dusmani.Cea mai cumplita stare a omului simplu iti da fiori.Starea aceia care,fericit ca azi s-a "descurcat" cu cele zilnice, uita de adevarul cutremurator ce loveste in cei care raman, pentru EI ce faceti?Asa cum am postat in clipul electoral ce n-a ajuns niciodata la o tv, OARE in 1989AM VRUT PREA MULT?

Niciun comentariu: