marți, 19 aprilie 2011

Lehamitea...

devine din ce in ce mai gretoasa,mai sacaitoare.Am cumparat DVD-ul cu filmul "Francesca" crezand ca va fi "altfel".M-am inselat amarnic dar am inteles un fenomen.Separat de  situatii diametral opuse.Regizorii tineri n-au pe cine "Tamaia".In lipsa Celui mai iubiit fiu.... pe care dascalii acestor tineri i-am preamarit, golul lasat  e umplut cu "viata reala"In care organul sexual e in gura tuturor.Am vazut "Eu cand vreau sa fluer,fluer" "marti, dupa carciun" si acum "francesca".Subiectele lor sunt bazate pe bagat si bagat.... Reclama care li se face plus curiozitatea te aduce in starea de mai sus.Daca dialogurile nu sunt presarate cu sex, cu replicile ce se repeta ca sa dea "greutate" filmului, daca, ai puterea sa te smulgi pentru un moment din atmosfera constati cat de jalnic ne reprezinta noua generatie de regizori si actori.Ca au luat niste premii?De acord! Dar, parerea mea, premiile au fost castigate prin injosirea si murdaria in care traim si care a fost scosa la lumina, impresionad tocmai prin neverosimilul constatat de juriu, deoarece, trebuie sa recunoiastem, suntem campioni, la proxenetism, violenta, droguri,coruptie,etc.Ma macina o intrebare fireasca care il sacaie pe orice OM normal, cum au putut acei tineri sa faca tot ce mintea omenesca zamisleste sa OTRAVEASCA , cu etnobotanicele TOCMAI tineri de varsta lor?Nu mai intreb de ce Parlamentul nu rupe pisica si le interzice definitiv, deoarece Parlamentul Romaniei a ajuns o ANEXA a Guvernului Boc.Am participat la asumarea in Parlament.M-am convins cat de mult a "invatat" Roberta Anastase din trucurile Puterii Abia acum am inteles cum a fost posibil numararea "a la Caragiale" din plen.Oare cat ne vom mai chinui?

Niciun comentariu: