joi, 14 aprilie 2011

M-am saturat...

de tot ce existenta imi ofera zilnic.De cutre ce fac ca toate tv-urile, in gona dupa audienta, sa reia pana la dementa subiecte care nici nu merita sa le dai atentie.Drame familiale cu incarcatura lor omeneasca,ajund sa fie reluate la nesfarsit.Ministrul Sanatatii care, pentru asi justifica crimele la adresa Romanilor, da exemplu un pacient pe care n-ai cum sa verifici daca e real.Indobitocirea, prin clipuri comciale idioate, ce n-are tangenta nici cu cea mai cetoasa logica.Un American, Norman Doglas spunea"iti poti da seama de idealurile si valorile unei Natiuni, dupa cum ii sunt mesajele publicitare".Ori la noi, un dialog ingretosat, vrea sa-ti induca mesajul pentru o branza....m-am saturat de motociclistii care se intanesc langa fostul restaurant "Gradinita" pentru asi "impartasi" ultimele realizari in retezarea tevilor de esapament pentru un zgomot ce te face sa intri in coma.Si nimeni nu misca un deget dintre cei platiti sa o faca.M-am saturat sa vad cu cat tam-tam se desfasoara o retinere si mi-e scarba cand un OM e terfelit.Am accese de panica cand, pentru o scrisoare trimisa la un concurs in Canada, e pierduta si la cererea mea de despagubire mi se da un termen de 1o luni.Asta sa fie mica imbunatatire in Justitie clamata pe toate posturile si la toate "sedintele" de care mie scarba,organic? Vezi la tot pasu, cele mai inimaginabile "transformari" ale cersetorilor care vorba fiului meu Dorin, tata de ce nu cer o bucata de paine, de ce neaparat bani?Mergi in mijloacele de transport in comun, pe strada, cersetorii devin pe zi tot mai agresivi, linistea si viata ta e facuta tandari, de ce sunt lasati sa "zburde"/ Pentru ca cei care vor sa faca ceva sunt cu sabia lui Damocles asupra existentei lui si a familiei sale, cei care cred ca merge si asa, jubileaza.PANA CAND?

Niciun comentariu: