luni, 18 aprilie 2011

m-am saturat

ajungand la limita maxima cu "mediatizarea"columbenilor de toate nuantele si "orientarile" M-am saturat ca, trecand cu telecomanda peste 17 posturi tv. sa dau peste aceste penibile  momente.Oare, nici un producator de stiri sa nu inteleaga ca va veni si momentul cand, definitiv, telespectatorii le vor intoarece spatele?M-am saturat de cei care pleaca afara injurand si blestemand comunistii vopsiti,dar, o parte din ei ii voteaza"afara" pentru a ne lasa pe cap , in continuare, pe cei pe care i-au blestemat.Noi facem apel la cei care vor sa mai gaseasca,la intoarcere, "inca"Romania sa ne sprijine moral in lupta noastra pentru acest tel.Din pacate,am apelat,credeam eu, la un mare luptator din America.Este vorba de Grigore Culian, din New York,editor al ziarului in limba Romana, "Ny Magazin."In primele mesaje primite era inaltator.Apoi, dupa ce i-am trimis cartea sa-i faca un comentariu,am avut parte de o TACERE mormantala.De ce credeti?M-am saturat sa fiu martor la o gramada de "consfatuiri" la puzderia de tv , avand ca subiect scumpirile si criza alimentara ce va genera enorm de multe miscari sociale.In loc sa se dezbata scurt si la obiect,asa cum am mai postat prin Februarie, masurile ce se impun, pentru a insamanta fiecare coltisor.Nimeni nu a luat in considerare o solutie atat de simpla si efecace.Invit pe cei carora le-am propus acest lucru sa vada cu ochii lor "recolta"mea de ceapa din balcon.
Dar intrebarea ce arde gandirea celor responsabili, CE LASAM COPIILOR NOSTRII ?VA AJUNGE LA SUFLETUL CELOR CARE LE-AU DAT VIATA SI, DIN LENE, II ABANDONEAZA?

Niciun comentariu: