vineri, 8 aprilie 2011

Una din legile lui M.....

spune ca ce incepe rau se termina si mai rau.Iata ca se adevereste deoarece am inceput actuala guvernare rau si se va termina....Spun asta intrucat in ultimele zile m-am cutremurat de  haosul bine orchestrat.Reforma(???) sistemului sanitar amplifica impingerea spre disparitie a cat mai multi Romani.Ca,aparent, aceasta reforma este,din punctul meu de vedere,gandita strategic de UDMR.Argumente? 1In strategia militara se spune ca,pentru a creia o diversiunee de atragere pe o pista falsa faci ca toate informatiile ajunse la inamic, sa-i dai certitudinea ca ataci in punctu X si lovitura principala, pentru a fi o reusita trebuie, sa fie directia Y.Am facut aceasta demonstratie facand analogie cu telul UDMR.Am aflat de la o sursa ca P.M Boc a fost pus de UDMR intr-un santaj extrem de dur.Daca nu grabeste Legea Minoritatilor, UDMR iese de la guvernare.Cel mai solid argument e ca prin aceasta reforma actualul ministru al sanatatii"i-a aratat pisica".E un ministru criminal.Sa nu se inteleaga ca nu cunoastem ca sunt spitale bugetofage unde domneste de ani un dolce far niente provincial.Dar aceasta actiune trebuia sa fie dupa model militar De la Comandantul Suprem(ministru) in jos pe armate,pe divizii,pe regimente,companii,plutoane, grupa.Se facea o naliza amanuntita,se face planul de amplasare,arondare si efcxientizare,o grupa de rezerva care sa actineze rapid unde apareau probleme.La noi a trebuit in acest haos, sa moara niste Oameni nevinovati pentru ca o mina de revansarzi ce nu pot uita Trianonul sa ne faca existenta un IAD.Inca o proba ca PDL distruge Tara  pentru a ramane la putere.Mai adaugati scumpirile si puhoiul de cersetori care imita cele mai cumplite boli,agasandu-te zinic si veti trai cum traim noi.Ce e de facut?In postari anterioare am dat solutia.Romani .......DIN SOMNUL CEL DE MOARTE..........

Niciun comentariu: