marți, 8 februarie 2011

Singur,

impotriva tuturor!Am postat acest titlu in urma afirmatiilor facute de un impostor numit Secretar de Stat cu problemele Revolutionarilor.Este vorba de George Costin care a mai fost in acest post in anul 2ooo si s-a pricopsit cu dosare penale.Care au fost dosite in urma milogelilor de la Parlament,acum vrea,nici mai mult nici mai putin sa _refaca prestigiul_ adevaratilor Revolutionari.Si s-a gandit sa ma atace pentru Hotararea Curtii de Apel,care,in urma a 7 ani de mers prin tribunale, ne-a acordat toate drepturile.Si vine un neica nimeni si calca in picioare aceste Hotarari definitive irevocabile si cu executare silita.Niste carcotasi se vor intreba, de ce am tinut ca si camarazi mei sa beneficieze de drepturi?Pentru ca acesti adevarati OAMENI s-au batut cu scutierii (in 9o-91)de peste 4o de ani,acestia fiind exersati de cate destine a nimicit.Pentru ca acesti oameni,acum, sunt bonavi in ultimul hal deoarece cand suntem tineri incasam cu nonslanta, apoi vine si vremea scadentei.Si participarea atunci era mai mult decat constienta de pericolul in care am ajuns azi,ci era teama din instinc stiind ce "academicieni"s-au specializat la stefan gheorghiu pentru a nu ceda puterea.Si noi le facem jocul!Unirea dintre cele 3 partide mi-a dat dreptate in ce priveste manipularea.Ei ameninta adeversarii manipuleaza cu aceleasi arme,ca ii vom da justitiei...scoal'te tu sa sed eu... si dai si lupta.Romani, TREZITI-VA! In privinta clici de la conducerea acestui secretariat, voi face declaratii fulminante,incepand cu distrugerea arhivei,De ce? va urma

Niciun comentariu: