marți, 15 februarie 2011

Din ce in ce...

mai nesimtiti si trufasi sunt "reprezentantii" nostri din viata publica.Vezi cu cat cinism anunta noi scumpiri.Mai ales la gaze, unde, in curand pretul lor se va dubla.Pentru ca gazele noastre au fost vandute pe nimic!Pentru un mic "comision".Vezi reprezentantii tuturor partidelor cum apasa si rotunjesc vocalele si consoanele cand vine vorba, la oricare din puzderia de tv, despre scumpiri.Ce hotarate sunt caile prin care ele vor veni.Dar aproape niciunul nu vorbeste despre calea de a le evita.Despre masurile ce ar TREBUI luate pentru ca Romanul sa nu crape de spaima la ce il asteapta.TOATE Guverrnarile si, insasi viata de zi cu zi, ne-au aratat ca avem,cu mici exceptii, o clasa politica ce nu are alt tel decat inavutirea unor insi si distrugerea moralului unui Neam intreg.Care,pleaca unde vor vedea cu ochii, pentru a scapa de acest cosmar ce pare fara de sfarsit!Dar cei care raman,cu ei ce vor face.Experimentul, care va deveni indeal, cand ne vom trezi ca"de 6 zile-n sir, nici nu respir" Asta doresc din tot suflertul ce care nu mai au suflet.Dragi vizitatori ai acestui blog, acum cat primavara n-a inceput,fara rusine va marturisesc cum imi ameliorez traiul prin cultivarea de legume.In loc de flori am sadit ceapa.De pe o,25 mp, 3 recolte am cules peste 4oo fire.Intr-un butoi de varza am carat pamant am plantat 2 rasaduri de rosii si am cules aproape 2o kg.Castigul cel mai mare este ca sunt ECOLOGICE si le consumi cu mare placere.Aceasta initiativa o voi propune si Min.Tabara,interviul pe care il voi lua,il voi posta imediat.Cum suna acest indemn?

Niciun comentariu: