vineri, 18 februarie 2011

Trist...

dar am incept ziua cu o stire care m-a amuzat teribil.In Thailanda elefantii sunt OBLIGATI sa invete mersul pe bicicleta.Apoi am intrat pe mesaje si primul care mi-a venit a fost de la Comisia Europeana careia i-am cerut, in conferinta de presa de la Casa Europena din Vasile Lascar, sa intervina si sa amendeze regulamentul dupa care se ghideaza CEDO.La C.P am fost asigurat de D.na Maria Zuber, Director General al C.E , dupa ce i-am explicat CE si CUM, am fost asigurat ca totul va fi OK.Si ce m-a intristat cel mai tare a fost... regretam, regretam dar nu intra in competentele noastre ...si dai si lupta mai dihai decat la noi.Concluzia?Din cota-parte care ne revine ca Tara membru, din saracia noastra, hranim si birocratii LOR.In loc sa intervina cu o simpla cerere (asta e in fisa postului) ca Organ abilitat sa propuna amendarea unor acte depasite, incep ca si la noi, cu o volta de dupa ciresi apoi, bla-bla-bla pana te adoarme.Ceream sa fie amendat regulamentul ce prevede incalcarea Drepturilor Omului si in situatia noastra care am fost arestati si torturati fara nici un act, fara nici o incalcare a Legii, ci numai pentru faptul ca am dorit Libertate si Demnitate pentru acest Neam.Ma gandesc sa contactez un Europarlamentar Roman, dar pe cine? Pe Succesuri, pe Becali, pe Vadim? Aiurea, astia sunt stigmatizati de Istorie pe veci.Stau si ma intreb, cati Oameni n-au un sprijin fiind in situatia noastra?Sunt imediat repusi in drepturi de CEDO cei care au fost pagubiti  si cei carora le-au fost incalcate Drepturile Omului, dar NOI de ce sa nu beneficiem?

Niciun comentariu: