sâmbătă, 17 decembrie 2011

Aduceri aminte si....

  • trec peste niste fapte ce le-am fixat cu precizie in carte.Acum cand se implinesc 21 de ani de la Revolutie.Las in urma pe cei care, cretini si cretinoidi precum Cartianu(care n-a trait Revolutia, ci improvizeaza) habar n-au de ADEVARATA Revolutie..Sa ma explic!Am o datorie de onoare fata de Senatorul Tranist, Sandulescu, deoare ce(asa cum explic pe larg in carte) a avut un sfarsit TRAGIC Ca orice erou! Asa cum relatez in carte,a fost singurul Senator care a luptat pe 2 fronturi.In Ramnicu Valcea cu banda cumplitului interlop GORUN ,pe alt  plan,privatizarea telecom.Sa va redau situatia.Intro-vineri, cand la sala Omnia era toata lumea "pe picior de plecare in teritoriu" un senator(tot taranist) ii spune Sen Sandulescu, in gluma,  ca e cam "sifonat"Omul se dubve la Cab. Med., dupa 2 zile de la acuzatiile cu nume si prenume,care si-au insusit din spaga peste  27mil de $ nominalizn-dui pe cei ce au luat spaga ca zarist  mi-am facut datoria,am facut plangere penala.A ridicat, fara p.v toate scrierile Senatorului.,Voi pot posta pe blog  toata istoria cu cei 9 EROI .din randurile noastre care si-ai dat viata ca sa nu ajungem aici.r viitoare!Daca ne mai frecventati!

Niciun comentariu: