vineri, 16 decembrie 2011

Daca mai....

era nevoie de alte probe, iata ca verdictul dat in cazul lui Adrian Nastase in dos. "Matusa Tamara" mi-a intarit ce am postat pe blog si ce am afirmat in Piata Universitatii, la protestul nostru.SISTEMUL de dinainte de '90 a ramas INTACT, pcr si securitatea taie si spanzura ca si inainte.De ce nu te lega ca atunci? Simplu pentru ca si-a schimbat parul(dar naravu ba) ca sa mimeze democratiaAsa cum am postat, TOATE partidele existente la aceasta ora pe esichierul politic sunt "rupte" din pcr.Cel mai periculos mi se pare, de departe, cel al lui Dan Diaconescu.Pentru ca "coaguleza" tot ce e mai morbid in mlastina care ne guverneaza viata.Cand ma gandesc ca asi putea sa ajunmg la mana LOR, ma trec fiorii.Sinuciderea politica a Laviniei Sandru imi da sentimentul ca "pohta" cu orice pret a unui nou mandata in parlament, te troznerste , cateodata, de ramai lat.Si ce timida era in plenul Camerei Depuatilor!Mai spuneam ca psd+pdl+pnl++++++=pcr.Cand credeti ca toarasii se vor baga intre ei la bulau?Atata timp cat functioneza "mai rasfirati tov..." si nu va fi votata legea LUSTRATIEI, nu vom avea zile senine.Cu pierderea partiala a suveranitatii prin acel protocol , daca nu ne trezim din acest somn de moarte, riscam sa devenim paria in propria noastra Tara.Cu asumarea raspunderii in Parlament s-a facut DOVADA ca PDL e stapan pe tot ce misca in Tara .Si cand te gandesti ca majoritatea in Parlament e formata peste vointa alegatorilor,din tradatori, acum cu 7 buletine de vot in mana, cu altul pentru refendum, castigarea alegerilor "din greseala votantilor neinstruiti" va fi scuza unei alte majoritati.Pariem ca OPOZITIA nu isi va da demisia ca sa provoace alegeri anticipate?Cine tine pariul?

Niciun comentariu: