joi, 22 decembrie 2011

Incredibil...

dar adevarat.Prigoana politica impotriva noastra a ajuns si la slujba de comemorare a acelor copii cazuti in Decembrie 89.Sa ma explic,ca in fiecare an, cu 2 saptamani mai devreme, am dat un fax la Patriarhie si, ca sa fiu sigur,l-am contactat si pe Parintele Stoica, purtatorul de cuvant al Patriarhiei.Am luat legatura si cu parintele Vasile Ioana.Am fost asigurati ca vor veni la ora 12,oo la troita.Fiind in proces cu George Costin (acesta fiind prezent la Troita,) la acea ora preotii oficiau slujba fara NIMIC (coliva,colaci,lumanari, vin, etc) Am asteptat o ora si jumatate si preotii n-au aparut.Cu toate tel. date parintelui Stoica.Exasperat de tel cu care l-am asaltat pentru a face slujba dupa datina, m-a repezit ca trebuia sa fim si noi ACOLO.Acolo fiind in fata crucii de la Troita unde am trait un cosmar.Impostorii lui George Cosatin Secretar de Stat pentru preblemele Revolutionarilor si mercenarii lui Iliescu URLAU, jos guvernul, huiduiau, ducand in derizoriu un lucru ce ne cerea sa fim indurerati si piosi cu gandul la cei cazuti.E de neanchipuit ca niste "slujitori ai Domnului" sa gireze asemenea ultraj a credintei.Sa fie oare rezultatul invitarii Preafericitului Daniel Ciubotea, sa oficieze aceasta slujba, aducand o mangaiere la cei care mai traiesc si si-au pierdut pe cinerva drag?Nu meritau acei Eroi o deplasare a Preafericitului?Sau daca sunt platiti de la buget "timpul trece,leafa merge, noi cu drag muncim"?Exemplu concret, Biserica Olari a fost pastorita de Parintele Nicolau.A fost duhovnicul nostru de suflet.Au venit TREI preoti in locul sau.De 2 ani, nu se respecata datinele, sfintirea, dupa datina, a disparut, in schimb grija pentru cei 3 a fost  construirea, lipita de biserica, a unui imobil unde sa aiba unde locui.Vom face plangere la Sfantul Sinod,Vom cere demisia parintelui Stoica si scuze  Preafericitului Patriarh si vom da un Comunicat pentru Presa.Va vom tine la curent .Mai precizez ca am avut noroc cu un membru care e preot de am facut slujba.Credeti ca e o RUSINE mai mare pentru distrugerea deliberata a singurului reazem, CREDINTA?

Niciun comentariu: