luni, 19 decembrie 2011

Umilinta se adanceste..

Sunt revoltat si revolta creste pe zi ce trece cand umilinta in propria Tara, ia proportii apocaliptice.2 stiri m-au socat si mi-a inzecit aceasta stare.1 Un tanar hocheist, singur printre Cetatenii Romani de etnie maghiara a fost batut cu bestialitate de "colegi" Judecati si singuri la ce nivel de neinchipuit, s-a ajuns cu sfidarea Maghiara.2.Cea mai crancena violare a intimitatii sufletului nostru de Romani chinuiti s-a comis cand un clip publicitar, avand ca suport muzical colindul gingasi  Domn, Domn sa-naltam pentru Romtelecom!M-am simtit ca un om care, fara voia sa i se deschide toracele si sufletul sau e MURDARIT.Am trimis inca de a doua zi un protest vehement din partea mea si a Asociatiei.Ca sa mai dau in vileag inca o metoda de cenzura, daca eu am dat acest protest si adresa n-are cum sa fie grtesita,a fost luata de pe Google, mailer-ul  da un pomelnic de o pagina intreaga cu "sfaturi"Si iata cum ,un mesaj reparatoriu e impiedicat sa ajunga unde trebuie.Dar nu-i nimic, pe 21 Dec , in Piata voi face cunoscut acest gest care pangareste ceva atat de curat.Voi face cunoscut ca de 11 luni, Piata Universitatii n-a putut fi completata cu suporti ce imprejmuia Troita noastra, deoarece am ajuns la concluzia ca Oprescu-Labaru nu se "preta" la o lucrare din care nu-i "curgea"nimic in buzunarele largi.Cei care nu ma cred pot accesa o pagina mai veche unde e postat filmuletul de acum 11 luni.Noi, ca in fiecare an, am pus mana de la mana si ne-am pregatit, pentru 21 Dec. a.c ora 12.oo cu tot ce trebuie pentru o slujba dupa datina.VA asteptam!

Niciun comentariu: